60 Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) is er een mod die geheel automaties zichzelf instaleert dat tommy word vervangen door vic vance uit gta vcs?? EDIT: ik bedoel natuurlijk wel voor gta vc Bewerkt: 29 januari 2007 door 60 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 Ze zullen er vast wel zijn, je kunt misschien even kijken op sites als The Gta Place of GTA Garage. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) ik snap er nix van kan iemand een directe link geven?? >>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd...<<< Bewerkt: 29 januari 2007 door 60 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 Hier kan je een Vic Vance skin downloaden voor GTA Vice City: >Klik< Het is mogelijk om 'm op 2 manieren te instaleren, met de SAMI(San Andreas Mod Installer) en de IMG-Tool of Multi IMG(NL Versie+wat verbeteringen). Even nog een opmerking voor de download pagina, druk op de link onder het kopje 'Files' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 Sorry voor de bump, maar hoe ben je het bij hoofd gekomen dat met SAMI te installeren want hier gaat het om GTA Vice City Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 Volgens mij kan je ook met de San Andreas Mod Installer dingen installeren voor Vice City( correct me if i'm wrong) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.