Jump to content

In wat voor steden gaat GTA IV afspelen?

[Xplode]

Wat voor type stad?  

80 leden hebben gestemd

1. 1. Wat voor type stad wordt het?

• Een stad gebaseerd op een echte stad, zoals met de GTA Trilogy.
      43
    • Een echte stad, zoals bijvoorbeeld New York.
      20
    • Een compleet verzonnen stad.
      14

Recommended Posts

Gebaseerd op echte steden, en dan denk ik aan:

Detroit

Chicago

Dallas

Atlanta

Maar ja dat ik dat verwacht wisten jullie waarschijnlijk al. :cab:

PS Niet alleDRIE hè. Gewoon één daarvan.

Bewerkt: door Clowntje_93
Delen op andere websites

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NilsHolgersson

4

• SimmerALPHA

3

• Steel Dogg

2

• Da Phoenix

2

• 4 weken later...
ik denk een stadt gebaseert op een egte stadt

net als in SA bijv las venturas = las vegas Los santos= los angels san fiero= san francisco

denk ik ook. ze gaan echt niet heel new york erin zetten. en het moet denk ik ook in eiland vorm dus dat kan anders ook niet.

Delen op andere websites

Een stad gebaseerd op een echte stad, zoals met de GTA Trilogy.

Dat vind ik gewoon het beste, bij een verzonnen stad, vind je niets bekend terug, en bij een echte stad, te veel!

Delen op andere websites

ik hoor vele geruchten over GTA 4 dat het in londen zou afspelen. En ik hoop het ten zeerste....Ik bedoel....het is 1 van de meest multi-culturele steden ter wereld dus dat zou voor gangs ook leuk van toepassing zijn.

Vooral de laatste 2 GTA´s die uitkwamen hadden dingen die op films gebaseerd zijn he...In deeltje 4 zou je kunnen denken aan films als: Snatch, Lock, Stock and 2 Smoking Barrels, Football Factory (want football firms moeten er inzitten), Green Street Hooligans en eventueel Trainspotting (al was dit een Schotse film).

Wat ik het liefst zou hebben is gewoon GTA UK (waar in ieder geval grote steden in moeten zitten, zoals: London, Birmingham, Manchester, Liverpool, Glasgow, Edingburg). Omgevingen als het subtropische zuiden (Southampton, Brighton). En in het noorden de Highlands en in het midden veel weilanden en bossen. Kent Paul en Maccer zijn ook Britten en passen prima hierbij. :D

Delen op andere websites

Ik denk eigenlijk dat het zich afspeelt in anywhere city want als je de logische

lijn volgt kwam eerst in gta 1 liberty city vice city en toen san andreas die drie zijn al geweest nu is het de beurt voor de volgende stad die uit gta 2 dan was anywhere city.

Delen op andere websites

Ik hoop dat de hele stad zelf verzonnen wordt. Dat vind ik veel mooier. De steden waar nfsu2, most wanted en carbon zich afspeelden zijn ook helemaal zelf verzonnen, en die steden zijjn ook vet.

Delen op andere websites

ik hoop eerder op een echte stad :tu:

dan kan je misschien nog iets terug vinden als je er bent geweest ofzo :cab:

maar dat lijkt me gewoon leuker (weet echt niet waarom)

Gebaseerd is goed, maar een echte stad is enorm, en alles lijkt dan zo op elkaar. New york bv is 100 keer groter dan heel sa bij elkaar.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...