Big Boss Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) Hallo Ik heb net Windows Update (Internet Explorer 7.0 en een hulpprogramma voor het verwijderen van schadelijke software) uitgevoerd, alles ok, computer opnieuw opgestart ... Maar nu doet Live Messenger het niet meer! Ik heb internet (uiteraard). En op de pagina van de serverstatus staat "Alle systemen zijn stabiel en draaien." Wat is het probleem en kan iemand mij helpen? Edit: Probleem opgelost! Ga verder met het probleem van .WhoopDiDoo., hier. Bewerkt: 20 februari 2007 door Big Boss Reageren
tomosbb Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 kijk s of je tijd en datum goed staan!!! en anders verwijderen en opnieuw instaleren.. je kan de foutcode ook nog opzoeke en kijken wat het inhoud Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 HalloIk heb net Windows Update (Internet Explorer 7.0 en een hulpprogramma voor het verwijderen van schadelijke software) uitgevoerd, alles ok, computer opnieuw opgestart ... Maar nu doet Live Messenger het niet meer! Ik heb internet (uiteraard). En op de pagina van de serverstatus staat "Alle systemen zijn stabiel en draaien." Wat is het probleem en kan iemand mij helpen? Wie weet lag het niet aan die update, soms is het wel eens zo dat WLM ineens niet meer werkt. Je kunt het volgende proberen. Ga naar deze map: C:\Documents and Settings\User\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\"Jouw e-mailadres" Verwijder in die map de "real" en de "shadow" maps. Soms is dit een eenvoudige oplossing voor dit probleem. Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Het probleem is opeens opgelost . Geen idee hoe dat kwam, maar toen ik m'n PC opstartte deed hij het weer! Toch bedankt voor de informatie. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Om géén nieuw topic aan te maken. Ik heb ook een probleem. Ik had een tijd geleden voor de grap MSNDiscovery erop gezet. En na een tijdje volledig eraf gegooid. Maar nu als ik MSN Live wil opstarten krijg ik deze foutmelding : Daarna als je op OK klikt start MSN op, ik log me in krijg ik deze fout. Ik zit op een XP account, met beperkte rechten, dus ik kan niks installeren. Iemand help ? Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Klik even op die link "Welke gegvens bevat dit foutenrapport?". Misschien kan ik je dan verder helpen. Reageren
Die-hard Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Om géén nieuw topic aan te maken.Ik heb ook een probleem. Ik had een tijd geleden voor de grap MSNDiscovery erop gezet. En na een tijdje volledig eraf gegooid. Maar nu als ik MSN Live wil opstarten krijg ik deze foutmelding : Daarna als je op OK klikt start MSN op, ik log me in krijg ik deze fout. Ik zit op een XP account, met beperkte rechten, dus ik kan niks installeren. Iemand help ? Msg discovery geeft idd problemen, ik had er ook problemen mee, en ik had het dan maar terug opnieuw geinstalleerd en het werkt. Misschien moet je dat eens proberen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Klik even op die link "Welke gegvens bevat dit foutenrapport?". Misschien kan ik je dan verder helpen. Om géén nieuw topic aan te maken. Ik heb ook een probleem. Ik had een tijd geleden voor de grap MSNDiscovery erop gezet. En na een tijdje volledig eraf gegooid. Maar nu als ik MSN Live wil opstarten krijg ik deze foutmelding : Daarna als je op OK klikt start MSN op, ik log me in krijg ik deze fout. Ik zit op een XP account, met beperkte rechten, dus ik kan niks installeren. Iemand help ? Msg discovery geeft idd problemen, ik had er ook problemen mee, en ik had het dan maar terug opnieuw geinstalleerd en het werkt. Misschien moet je dat eens proberen. Ik zei in mijn post ik zit op een account met beperkte rechten, ik kan niks installeren. In ieder geval geen MSN. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Bump, Ik heb Live echt nodig. Want op die oude MSN kan ik geen videogesprekken houden, en dat moet ik juist met iemand. Reageren
EXIT Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 heb je algeprobeert om te herinstaleren van msn. waarschijnlijk heb je dit al gedaan. Reageren
The GamerII Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Zoiets heb ik ook gehad, het is misschien een moeilijke keus maar je moet gewoon een nieuw account van de computer aanmaken(dus niet van msn) En dan op het nieuwe account WLM installeren! Reageren
Thundercover Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Zit er geen account op de pc dat wel de rechten heeft om te installeren, bijvoorbeeld de Administrator. Dan kan je het via dat account installeren. Dat account zou er eigenlijk wel moeten zijn. Via dat account kan je dan ook nieuwe accounts aanmaken. Reageren
rubensanti Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 je zou ook systeemherstel kunnen doen en dan naar een datum waarbij hij het nog deed Reageren
RonaldVC Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Beste mensen, Ik heb een probleem. Ik heb zojuist Live Messenger geïnstalleerd, maar als ik me nu wil aanmelden krijg ik de volgende foutmelding: Wat moet ik doen? Als ik op help klik krijg ik alleen maar een lege pagina te zien. Overigens kan ik me wel gewoon aanmelden bij Live Mail... Edit: Ik kan me alweer aanmelden... Reageren
Wesley Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 En dan ik ook nog even jongens. Ik heb de update ook ge-installeerd. Alles werkt prima, maar ik heb zo ontzettend veel op MSN. Telkens als ik met iemand wil chatten, dan crasht die weer. Bij de vorige MSN's had ik dat nooit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.