Dx11 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Beste mensen,Ik heb een probleem. Ik heb zojuist Live Messenger geïnstalleerd, maar als ik me nu wil aanmelden krijg ik de volgende foutmelding: Wat moet ik doen? Als ik op help klik krijg ik alleen maar een lege pagina te zien. Overigens kan ik me wel gewoon aanmelden bij Live Mail... Edit: Ik kan me alweer aanmelden... dat gebeurd nog weleens, server fout, maarre waar heb je die ultra vette vista-style achtergrond vandaan? :$ edit: het is zeker vista met een xp balk? jammer Bewerkt: 15 februari 2007 door DX11 Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 aanmelden is mislukt, omdat er geen verbinding is met de server 800401f3 - andere accounts werkt het wel - windows messenger werkt ook gewoon weet iemand hoe dit komt? Reageren
Dx11 Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 aanmelden is mislukt, omdat er geen verbinding is met de server800401f3 - andere accounts werkt het wel - windows messenger werkt ook gewoon weet iemand hoe dit komt? ja, dat gebeurt nog weleens, gewoon later nogeens proberen... Reageren
sevaboy Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) het beste is nog altijd msn messneger 7.0 of 7.5 maar jammer 2009 is het gedaan met msn edit:eigenlijk hotmaill Bewerkt: 18 februari 2007 door sevaboy Reageren
Mastertuner Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Wat is er gedaan in 2009? Word dan MSN opeens betalend? Reageren
sevaboy Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 ZE STOPPEN met hotmail. hotmail zeg dat toch,maar als het zeker is. Ik denk van wel heel msn website staat vol met hotmail stopt! Reageren
Mastertuner Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Dit kunnen ze toch niet maken! Waar gaan alle mensen dan moeten mailen? En hoe gaan ze nog chatten als MSN-Messenger er niet meer is? Man waar zijn ze toch mee bezig? Reageren
Dare Devil Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) MSN en Hotmail zullen worden opgenomen in de nieuwe Live-diensten van Microsoft, niks om je druk over te maken. EDIT @ hierbeneden: Ja. Bewerkt: 20 februari 2007 door Dare Devil Reageren
Mastertuner Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Blijft dit dan ook gratis, dus dat je niks moet betalen als je wil chatten of e-mailen? Reageren
Yohan Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Om maar geen nieuw topic te openen... Als ik mijn MSN naam verander zie ik deze niet veranderen in het gesprek, dus wanneer ik bijvoorbeeld de naam : Yohan Ben Eten heb, en deze vervolgens verander en verder ga je chatten met de naam Yohan, blijft er in het gesprek nog steeds Yohan Ben Eten staan. Iemand een oplossing ? Reageren
SamShine Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Om maar geen nieuw topic te openen...Als ik mijn MSN naam verander zie ik deze niet veranderen in het gesprek, dus wanneer ik bijvoorbeeld de naam : Yohan Ben Eten heb, en deze vervolgens verander en verder ga je chatten met de naam Yohan, blijft er in het gesprek nog steeds Yohan Ben Eten staan. Iemand een oplossing ? Volgensmij bedoel je het volgende: MCbride zegt: Hoe was het zaterdagavond?Yohan zegt: Leuk, details vertel ik dalijk wel, ik moet nu eten. MCbride zegt: Oke, smaak etenlijk! Yohan is eten zegt: Bedankt, tot straks! - stilte - Yohan is eten zegt: Ben ik weer, even mijn naam aanpassen. MCbride zegt: Oké! Yohan zegt: DAAAAAAAAAAAAH!!, hij doet het niet! Wat ik denk dat jij bedoelt is dus dat het erboven niet 'up-to-date' is. Daar is niks aan te doen. Het gesprek even wegklikekn en dan in een nieuw venster verdergaan is wel mogelijk. Reageren
Yohan Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 - stilte -Yohan is eten zegt: Ben ik weer, even mijn naam aanpassen. MCbride zegt: Oké! smile3.gif Yohan is eten zegt: DAAAAAAAAAAAAH!!, hij doet het niet! emo.gif Oftewel die naam veranderd helemaal niet ook niet met een recent berichtje... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.