Arthis Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 ik heb de zoekfunctie gebruikt maar heb ik niks kunnen vinden ; hoe kun je je zelf een cheat maken of de toetscombinatie veranderen?? alvast bedankt p.s. ik heb SA crazy trainer al Reageren
-eend- Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 cheats kan je niet maken, wel trainers of mods<< Reageren
kristof01 Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 ik heb de zoekfunctie gebruikt maar heb ik niks kunnen vinden ; hoe kun je je zelf een cheat maken of de toetscombinatie veranderen?? alvast bedanktp.s. ik heb SA crazy trainer al Ik geloof dat je de toetsencombinatie wel kunt veranderen. NA school zoek ik het wel op. 'k moet dringend door! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Er bestaat een programmatje genaamd de CHeatCreator of iets dergelijks. Moet je maar ff googlen Reageren
Arthis Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 hoe maak je dan een trainer, mods maken zijn volgens mij heel ingewikkeld Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 hoe maak je dan een trainer, mods maken zijn volgens mij heel ingewikkeld Trainer is minstens zo moeilijk (het ligt er natuurlijk aan wat voor trainer en/of mods), en daarvoor moet je ook kunnen modden. Daarom verplaats ik dit topic wel even naar de modding fora . Reageren
Destructor Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 (bewerkt) Wat versta je onder cheat maken? Als je bedoeld: zelf een trainer in elkaar bouwen, dan zul je je moeten gaan verdiepen in geheugen adressen en waardes. Als je je er even voor inzet en de goede software gebruik, dan kun je wel een werkende trainer in elkaar flanzen. Heb er zelf ook twee gemaakt met trainer maker kit. Als je trainer maker kit gebruikt, dan kun je daarmee een echte trainer ontwerpen, en daar een EXE bestandje van laten bouwen. Wat ik echter doe: ik gebruik gewoon cheatengine. Met cheatengine kun je geheugenadressen opsporen, en waardes daarvan vastzetten en/of aanpassen. En opgespoorde geheugenadressen kun je vervolgens opslaan in zogenaamde "Cheat tables". Deze cheattables geef je dan de naam van het spel waar de geheugenadressen op van toepassing zijn. Als je het dan weer nodig hebt de volgend keer, dan laad je gewoon die cheattable in cheatengine. Je kunt in dit programma ook hotkeys toewijzen. Wees echter gewaarschuwd, meeste nieuwe games gebruiken geen vaste adressen, maar gebruiken voor hetzelfde vaak meerdere adressen, en er zijn zelfs games, die hellemaal geen bepaalde adressen gebruiken. dat geeft dus zon beetje drie catogorieen: 1: Standaard geheugenadres voor alles ( bijvoorbeeld altijd het zelfde adres waar de waarde van je leven is opgeslagen). In dat geval is een trainer vrij makkelijk gemaakt. 2: Er worden meerdere adressen gebruikt, dan heb je bijvoorbeeld 10 adressen. als je dan het spel start, dan gebruik deze adres 4 om je waarde van je leven vast te leggen. sluit je af, en start je opnieuw, dan gebruikt ie opeens waarde 8. dat betekend dus, dat je alle waarden die gebruikt worden voor levens op moet zoeken, en in de trainer moet plaatsen, omdat de trainer anders enkel werkt waneer het goede adres gebruikt wordt. 3: Geen vaste adressen voor bijvoorbeeld levens, dit kun je niet zomaar doen met een simpele trainer. een voorbeeld is POP the two thrones. ik kon het geheugenadres voor de levenspunten maar niet vinden, en er was ook nergens een trainer voor te downloaden( Meeste anderen konden het waarschijnlijk dus ook niet ) Totdat iemand een trainer maakte die het juiste adres kon opsporen, en zodoende dus kon aanpassen. Anyway, als je dit dus bedoelde, heb je er een beetje een beeld van, bedoelde je dit niet, dan heb ik me kapot zitten typen voor jan *** Bewerkt: 30 januari 2007 door Destructor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.