hardcore_bob Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik was niet van plan die te gaan kopen maar wel goede raad!! Reageren
joshoon Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Nee, ik zou hem zelf ook niet kopen. Maar ik zag ook nog dat je voor een Windows Vista kunt bieden vanaf €300,- Dan heb je toch nog wel eventjes 249 eurotjes over. En das wel een aardige deal vindt ik. En dat was een orginele Reageren
Robin2130 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Je kan Vista beter in de winkel kopen, dan weet je zeker dat het goed zit. Dalijk is er gekloot met de key en dan kan je m niet meer activeren en dan zit je met je niet activeerbare vista. Reageren
joshoon Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Nou eigenlijk... (BTW: weet niet of ik da hier mag vertellen... zo niet verwijder deze post) Kijk zoals ik al zei... Gekloter met key heb ik al niet meer. Dankzij een crack. Zo heb ik nu ook Vista volledig. Reageren
Michiel23 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) Mijn pa die heeft Windows Vista die upgrade versie gekocht. Zelf gebruik ik Windows XP op mijn kamer nog, dus voor mij hoeft het niet. Bewerkt: 4 februari 2007 door Michiel23 Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik wil wel Vista maar dan op de langere termijn Nu is nog te vroeg voor mij XP is nog goed Reageren
Dare Devil Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik zal het pas gaan gebruiken als het geintegreerd is en de standaard is. En dat is waarschijnelijk over een jaar of twee. Reageren
Pitbull Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik ga hem niet direct kopen denk ik, we zullen wel verplicht zijn want binnekort gaan er programma's zijn die alleen op Vista werken... Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) (@ Pittbull, dat zij nog lang niet gebeuren. Want fabriekanten weten dat mensen niet allemaal overstappen op Windows Vista. Als ze over een jaar alleen maar software voor Vista zouden maken, dan zouden ze veel geld verliezen. En dat willen ze niet ) En als je hardware koopt kun je zo een OEM versie van Windows krijgen. Dat geld zelfs voor een muis En zoals eerder gezegd: Waarom geld geven aan Microsoft? heel hun systeem zit vol met bugs. Windows 98 crasht zelfs een keer op TV midden in een presentatie van Microsoft. Ik ongeveer een half jaar op Beta 2 gedraait en mijn PC ging er echt van achteruit. Het enige wat er goed aan is zijn: De grapfische interface. Dat hij op Mac kan draaien. Ik wil geen ruzie, maar dat wou ik even kwijt. Bewerkt: 4 februari 2007 door stefaneke Reageren
Schno009 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 ik ben wel aan het sparen, maar dan met 20 cent per dag. Tegen de tijd dat ik hem kan kopen, hoef ik hem pas. Het grote voordeel van Vista is natuurlijk Directx 10. Daar er nog (nou, eentje dan) geen DX10 Grafische kaarten zijn, kan vista zelf ook nog wel even wachten. De rest van de functies boeien me niet zoveel. Het uiterlijk daarintegen wel, daarom heb ik ook een vista skin. Reageren
T@rget Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Nou eigenlijk...(BTW: weet niet of ik da hier mag vertellen... zo niet verwijder deze post) Kijk zoals ik al zei... Gekloter met key heb ik al niet meer. Dankzij een crack. Zo heb ik nu ook Vista volledig. Mag je best zeggen hoor zolang je geen links ofzo geeft (Of op een andere manier vertelt hoe je er aan komt). Ik ben ook niet zo'n gek om €500,- er aan uit te geven (Ik neem wel Ultimate) Ik wacht alleen nog even totdat mijn favo games (Beter) werken (Zoals MTA en World of Warcraft). Verder denk ik dat er nog wel wat foutjes en beveilegings lekken in zitten dus ik wacht nog mooi even een maandje ofzo Reageren
SummerBase Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Je mag hier gewoon niet over Warez praten en als je toegeeft dat je hem illegaal hebt mag dat al helemaal niet, maar goed daarvoor plaats ik deze reactie natuurlijk niet. Ik wil even aangeven dat ik hem dus ook ga kopen. Ik moet binnenkort toch een nieuwe computer hebben en dan neem ik de OEM "(Original Equipment Manufacturer)" versie van Ultimate voor circa €200. Helaas heb je dan geen uitgebreide handleiding/doosje er bij, maar het scheelt wel €250,- waar ik liever hardware voor koop. Ik wil het wel legaal hebben en daarom doe ik het op deze manier. Er zijn nog veel bugs, maar er zijn ook nog niet in de eerste fase direct super goede Vista hackers die je systeem in dit stadium kunnen verknoeien. En de beveilingsupdates zullen ook wel vanzelf komen dus ik maak me er niet echt druk en uiteraard is XP beter op dit moment qua veiligheid, maar ik zet dan gewoon in het begin twee besturingssystemen op de computer en uiteraard verdeelt over twee partities. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Even een toevoeging aan Joshoon: Al kan je dmv een crack Vista volledig hebben, maar als er een SP uit komt kan je er niet op ene legale manier aan komen en ook geen product ondersteuning, dat is bij XP ook al zo en bij Vista wordt MS alleen maar strenger. Hou de boel lekker legaal, dan heb je er meer aan Dan weet je zeker dat je goed zit. Bij een illegale OS kan er een verborgen backdoor in zitten waardoor hackers makkelijker je PC in kunnen. Als je een legale heb, dan kan je die "lek" weer dichten dmv een update Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Windows Vista zal ik niet halen. Ik wil hem halen met een nieuwe Laptop of een nieuwe PC. Ik moet ook eerst aan het geld komen voor een Laptop of een PC. Dat geeft mij zekerheid. Ik wil geen geld uitgeven aan Vista, terwijl ik weet dat ik een nieuwe PC of Laptop moet halen. Dit keer ga ik zelf een Laptop of PC halen. Ik wil een goede kwaliteit PC of Laptop. Daarnaast wil ik wachten omdat Windows Vista misschien nog vol met bugs zit. Reageren
joshoon Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Das wel waar Robin... Maar ik wil zelf ook nog eventjes iets toevoegen. Kijk... wij vinden Vista nu allemaal wel heel mooi. Maar heb je er ook eens aan gedagt om iets veel mooiers te krijgen... en gratis? Denk eens aan Linux. Die stijlen zijn veel mooier, de Beryl stijl is bijna net zoiets als vista. Maar dan gewoon veel mooier, en je hebt 4 desktops. Je kan zelfs kiezen voor 16 desktops. En het is bijna niet voor te stellen... Maar Linux is veel veiliger en het is veel beter voor je PC. Die effecten gebruiken harstikke weinig. Vista in tegendeel is veel zwaarder en gebruikt ook veel meer. En daar kunnen Wel Virusen in komen. En in Linux heb je daar veel minder kans op. En Suse Linux is al hlemaal voor iedereen beschrikbaar. Alles is al klaar voor gebruik. En ik ben voral tevreden over de niewue versie 10.1 Die ik nu zeker ga downloaden. Dus mijn conclusie is: Linux is gewoon beter dan Vista. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.