Silverwing Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Hier heb ik wel wat tijd ingestoken, ik ben er anderhalf uur aan bezig geweest en het heeft 42 layers... Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Reageren
tiesto Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 wow, echt vet geworden het is goed te zien dat je er veel tijd aan hebt besteeden ik vind e achtergrond echt heel mooi geworden misschien had je ook nog iets kunnen maken helemaal links van sig wan tdaar is het wel een beetje leeg en ik vind je lettertype niet heel super maar voor de rest vind ik hem echt chil 9/10 en succes met je volgende sig als die komt Reageren
Silverwing Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Bedankt voor je goede rate tiesto. Zijn er nog voor mij? Reageren
BigM Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Maannn Ik hou van deze sig!!!! . Ik vind hem echt heel erg mooi . Ten eerste heb je netjes gezecht je background echt geweldig verzorgt ! . Gelukkig had je daarvoor er daarom dus ook een goeie render ervoor gekozen . Die je vervolgends netjes in je sig hebt gezet . Final fantasy heb je ook leuk in je sig geplaats alleen ik vond het erg matig welke font je hebt gekozen . Volgende keer eentje die meer bij het onderwerp hoort . Tenzij jij dat niet wilt natuurlijk . 9.75 Reageren
White Gold Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Heel mooi. Mooi gevuld en toch niet te druk. Het lettertype is jammer genoeg niet goed te lezen. 8.5/10 Heel goed werk geleverd . Reageren
.Antonio Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Mooie sig Silverwing! Je hebt mooi die blauwe gloed erin gebracht. Het is misschien iets te licht aan de linkerkant van je render. De linkerkant en de rechterboven kant zijn een beetje saai. Daar valt niet echt iets te zien, maar daar kan je opzich ook niet heel veel aan doen. Je hebt je text goed erin gezet, goed lettertype en een mooie kader erom heen . Het fond vind ik er ook wel bij passen, gewoon een beetje standaard. Het is niet moeilijk om te lezen, ik vind het wel goed zo'n normaal fond. Je hebt ook een beetje ge'motionblurred' (toch), dat ziet er ook wel leuk uit, dat geeft goede snelheid in de sig. 89% - Het is een hele mooie sig, maar misschien iets te licht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.