De Gta Master Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Je kan denk ook wel een paar vragen onder 1 topic zetten byvoorbeeld Help ! met deze missies ofzo :S wan tje hebt nu veel onodige topics die mensen al gemaakt hebben over sommige missies,vragen kijk pls eerst of er al een topic van is... want je hebt ook van die gasten zetten een topic Byvoorbeeld: Parashute zeggen Ik heb ene parashute gevonden terwijl iedereen dat al lang weet . Snap je Reageren
Pete-R Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 (bewerkt) Ik snap het alleen het staat volgens mij in het verkeerde gedeelte dit! Bewerkt: 20 november 2004 door petersmurfje Reageren
C.J Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 haha hoe ken je nouw iets in de verkeerde topic doen dan ben je denk niet egt slim bezig Reageren
De Gta Master Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Oh srry :blink: Ff niet opgelet Zal de volgende x ff opletten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.