Jump to content

Ik sta vast

Recommended Posts

Geplaatst:

ik speel gta al redelijk lang en heb nu een probleem

ik heb in de kleine garage op je eigenvliegveld dus niet de hangar

er staat al een auto in die garage en nu ook een tank maar die staat zo dat ik niet in die tank kan

dus die krijg ik er niet uit

weet iemand hoe ik die tank eruit haal ?????

Geplaatst:

Het enige wat ik kan verzinnen is de garage inlopen en te proberen om achter je tank te komen. Wellicht kun hem dan door er tegenaan te lopen langzaam uit de garage duwen. Een andere optie zou zijn om een kraanwagen te halen (Tow-Truck) en te proberen om de tank uit je garage te slepen met de haak van dat voertuig. Anders zou ik het even zo snel niet weten vrees ik.....

Geplaatst:

Die kom je nogal eens tegen als je door San Fierro rijdt, maar hij heeft 1 vaste standplaats:

KLIK

Dat is de cementfabriek naast Mount Chiliad waar je ook een dozer en een cementtruck tegenkomt. Achter de loods bij de entree staat de towtruck :Y

Geplaatst:

ok mischien een rare vraag hoor

maar hoe sleep je dan een auto of in dit geval die tank weg ?

hoe beweeg je dus die arm op en neer ?

Geplaatst:
ok mischien een rare vraag hoor

maar hoe sleep je dan een auto of in dit geval die tank weg ?

hoe beweeg je dus die arm op en neer ?

Kijk hier voor de controls :).

Geplaatst: (bewerkt)

Dat doe je met de NumPad toetsen.

NumPad 8: Omhoog

NumPad 2: Omlaag

EDIT: Je ziet toch wel dat ik post Silverbyte???

EDIT: Jet, hij vroeg om de besturing ;)... Snel zonder de edit-regel editten hè? :puh:

>>> Door Dutchy3010: Ten eerste heb ik goede backup van mijn collega's :puh:. Ten tweede was de URL wel degelijk goed, alleen schreef ik in de post een verkeerd woord.<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:
en wat als dit niet werkt :?:cry::cry::(:cry::cry:

ik heb 1x hetzelfde gehad, wat ik toen deed was er gewoon achter gaan staan en hem er heel langzaam uitduwen...

Geplaatst:

Je haalt die andere auto eerst uit de garage (als dat mogelijk is), en dan kan je denk ik wel in de tank. Of blaas eerst die auto op, laat de deur sluiten en meestal is door de ontploffing de auto een beetje opgeschoven.

Geplaatst:

helaas werkt dit niet dus ik hoop dat jullie een andere oplossing weten

de fbi jeep en de tank hoeven niet heel te blijven hoor !

ik heb al geprobeert de fbi kapot te schieten zodat ik die tank kan draaien maar die fbi gaat niet weg als hij kapot is en als de garageduer dicht gaata en dn weer open is hij weer heel

is het mogelijk dat ik gewoon heel lang moet wachten totad die fbi gewoon weg gaat zoals aale auto wrakken in het spel ???

ook een bijlage met de situatie

dat voertuig in het gele omlijnde vlak is die fbi rancher

ik hoop dat dit plaatje jullie op nieuwe ideen brengt wat ik word een beetje wanhopig

Geplaatst:

Ik heb misschien wel een nieuw idee, neem een auto en zet die tegen de tank aan. Spring op de auto en daarna op de tank. Loop over de tank naar het luik om er in te gaan zitten, druk dan op de instappen knop.

Andere manier: Loop gewoon een beetje tegen de tank aan, dan verschuift hij wel.

NB: Als je met een auto voor een garage staat die vol is, krijg je een melding dat er geen voertuigen meer bij kunnen en de deur zal niet opengaan. Dit kun je op deze manier oplossen:

Zet je auto met de voorkant tegen de poort aan. Stap uit, de poort gaat open. Stap nu snel terug in en rij naar binnen.

Geplaatst:

YES het is gelukt

ben gewoon met een jetpack over de tank gevlogen en met moeite tegen die tank geduwd en die fbi verplaatst en nu is hij eruit heel erg bedankt voor jullie hulp

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan ook een heleboel opplak bommen in de garage gooien en dan met de detonetor aflaten gaan en er mer een warmte zoekende raket op knallen dan draait ie meestal wel

Edit ik zie dat het je al is gelukt

Bewerkt: door GTAVC

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...