Jump to content

vertel je spannendste momenten met de politie achter je aan


gta dylan

Recommended Posts

Ik heb ook wel wat leuks mee gemaakt: (wel een half jaar geleden maar toch), ik reed een keer met mijn bullet op de snel weg en ging een beetje onrust schoppen :*D . Op een gegeven moment had ik 4 sterren. Dus ik denk mm nog ff doorgaan zo dat ik er 6 had :puh: . Uiteindelijk had ik er zes. Na dat ik ongeveer een half uur op de vlucht was geweest voor de politie ging ik die grote brug op(naast die spoor brug) ik reed netjes :cab: op de rechter strook en wou ff een autotje in halen dus ik haal hem in, ben ik ongeveer voor de helft naast die auto, draait die auto opeen naar de linker baan!!, die auto raakt mij, ik raakt controle over het stuur kwijt, ik knal tegen een lantaren paal aan, en op de andere baan, knallen er twee andere autos op me ik rol op me kop!. En of dat nog niet genoeg is komt er net op dat moment TWEE tanks aan gereden van beide kanten. En pletten ze mij tussen zich..... Wasted....... Maar ja wel mooie ketting reactie

Bewerkt: door xSANx-xERWINx
Link to comment
Delen op andere websites

ik had een keer 4 of 5 sterren en toen kwam die politie heli , ik allemaal proberen met een jetpack op die heli ge gaan staan , lukt ook nog

toen ging ik maar weer op de grond , ik ging naar die rustler toe , stap in , ga vliegen en dan bedenk ik me ineens wat probeer ik tegen een straaljager ??? neergeschoten in LV , tegen het politie gebouw aan

Link to comment
Delen op andere websites

Euh...

Mijn spannendste moment is...

Ik denk dat ik het weet.

Ik vond het het spannendst toen ik met een vliegtuig naar een ander land vloog,

meteen 4 sterren achter mij aan.

Maar ik, ik wou natuurlijk wat meer sterren achter me aan en daarom nam ik een cheat voor 6 sterren.

Dat was pas actie!!!!! :Y

Ze begonnen me te beschieten, straaljagers, helikopters,...

Plots vloog mijn vliegtuig in brand.

Wat nu??????? :?

Geen probleem, ik had voor ik in het vliegtuig stapte een valscherm meegenomen.

Dus ik sprong eruit met m'n valscherm, maar toen ik bijna op de grond was zag ik dat er superveel politie op de grond stond, dus wat deed ik...

Ik nam zo'n jetpack en vloog terug weg.

Maar jammer genoeg begonnen ze weer op me te schieten en zo ben ik dood geraakt.

Ik bengelde wat aan m'n jetpack totdat ik de grond raakte.

Ausser gefecht :-(

Dat was best wel een spannend moment.

Ik heb het nog vele malen overgedaan. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik toen ik 6 sterren had en in een hydra vloog en twee andere hydra's achter me en was al een keer goed geraakt en kon nog moeilijk in de lucht blijven toen werd ik nog een keer geraakt en toen moest ik er wel uit springen :N , hij ontplofde 3 seconden na dat ik er uit was _O_

Link to comment
Delen op andere websites

ik ging laats gewoon met een premier (auto saai) de straat op maar toen ik die agent omreed kreeg ik 2 sterren ik scheurde richting mullholland want daar was me huis maar toen schoot de heli mijn auto kapot ik had weinig health maar toen werd ik neergeschoten :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...