Phoenixboy93 Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Hey mensen, ik heb een probleempje en dat is: ik kan de auto's niet vinden die ik zojuist heb gedownload. Kan iemand mij hiermee helpen??? M.V.G. Phoenixboy93 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Hey mensen,ik heb een probleempje en dat is: ik kan de auto's niet vinden die ik zojuist heb gedownload. Kan iemand mij hiermee helpen??? M.V.G. Phoenixboy93 Heb je hem al geïnstalleerd? Die mods dan? Kijk voor meer informatie hoe je hem moet installeren in dit topic. Als je de bestandjes zelf niet kunt vinden, omdat je niet weet waar je hem hebt opgeslagen, zou ik even terug gaan naar de download en kijken waar je hem opslaat als je de download aanklikt. Daarnaast kan je kijken naar de naam van het bestandje en zoeken met de zoekfunctie op je pc. Succes . Reageren
Phoenixboy93 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Eey Dutchy, ik heb hem al gedownload en ik weet ook waar ik hem heb opgeslagen, maar ik kan hem in het spel zelf niet vinden... M.V.G. Phoenixboy93 Hey mensen, ik heb een probleempje en dat is: ik kan de auto's niet vinden die ik zojuist heb gedownload. Kan iemand mij hiermee helpen??? M.V.G. Phoenixboy93 Heb je hem al geïnstalleerd? Die mods dan? Kijk voor meer informatie hoe je hem moet installeren in dit topic. Als je de bestandjes zelf niet kunt vinden, omdat je niet weet waar je hem hebt opgeslagen, zou ik even terug gaan naar de download en kijken waar je hem opslaat als je de download aanklikt. Daarnaast kan je kijken naar de naam van het bestandje en zoeken met de zoekfunctie op je pc. Succes . Reageren
GTAVC Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Heb je hem geruild voor een wagen die weinig voorkomt anders moet je naar de andere steden of een hele tijd blijven rondrijden Reageren
Phoenixboy93 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Heb je hem geruild voor een wagen die weinig voorkomt anders moet je naar de andere steden of een hele tijd blijven rondrijden Nou ik heb die peugeot 206 gedownload en die suzuki, dus ik weet niet... de peugeot neemt geen enkele auto in en de suzuki de blista compact, ik weet niet of die veel voorkomt:? M.V.G. Phoenixboy93 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Heb je hem geruild voor een wagen die weinig voorkomt anders moet je naar de andere steden of een hele tijd blijven rondrijden Nou ik heb die peugeot 206 gedownload en die suzuki, dus ik weet niet... de peugeot neemt geen enkele auto in en de suzuki de blista compact, ik weet niet of die veel voorkomt:? M.V.G. Phoenixboy93 Blista Compacta kom je regelmatig tegen. Maar die heeft ook een vaste vindplaats, tenminste, als je bij die lijst met import/export bent: klik. Anders kom ik hem regelmatig tegen in Las Venturas (al is het meestal zo dat als je een auto zoekt, je diegene net niet kunt vinden ). Reageren
Phoenixboy93 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Heb je hem geruild voor een wagen die weinig voorkomt anders moet je naar de andere steden of een hele tijd blijven rondrijden Nou ik heb die peugeot 206 gedownload en die suzuki, dus ik weet niet... de peugeot neemt geen enkele auto in en de suzuki de blista compact, ik weet niet of die veel voorkomt:? M.V.G. Phoenixboy93 Blista Compacta kom je regelmatig tegen. Maar die heeft ook een vaste vindplaats, tenminste, als je bij die lijst met import/export bent: klik. Anders kom ik hem regelmatig tegen in Las Venturas (al is het meestal zo dat als je een auto zoekt, je diegene net niet kunt vinden ). ok TY, maar weet je ook waar ik dan die peugeot kan vinden??? Hey mensen, Ik vraag het nogmaals... want ik kan ze nog steeds niet vinden ik heb de suzuki 2.0 en de peugeot 206 gedownload van deze site maar kan ze nergens vinden... de suzuki neemt als het goed is de: blista compact in, en de peugeot geen enkele. ik heb geen idee waar ik ze kan vinden, de vindplek waar de blista compact hoort te spawnen staatie ook niet, misschien omdat ik nog niet alle imports/exports heb gedaan... kan iemand mij helpen??? M.V.G. Phoenixboy93 >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Graag in het vervolg de EDIT-knop gebruiken .<<< Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Dat ligt eraan welke auto je replaced hebt toen je de mod installeerde... Opnieuw verwijs ik je naar de tutorial van Typhoon. Als je het echt niet meer weet, kan je de mod deïnstalleren (zie onderaan de tutorial) en hem opnieuw installeren. Dan een auto kiezen die je onthoudt, en vervolgens op deze pagina kijken om de vindplaatsen van die auto op te zoeken. De Blista Compacta kan je ook gewoon tegenkomen, bijvoorbeeld in Las Venturas. Als je echt wilt dat de wagens op een vaste plek spawnen, moet je even kijken welke auto's altijd op één plek spawnen (dus een oranje bolletje). Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 (bewerkt) Je bent er toch zeker van dat je de auto's hebt vervangen hè? Alleen downloaden is namelijk niet genoeg. Meer informatie in verband met het installeren van auto's vind je hier. @hieronder: San Andreas Mod Installer is niet noodzakelijk om een mod te installeren, Het werkt even goed met IMG Tool 2.0 of Multi IMG. Hier dien je wat ervaring mee te hebben, maar het is niet echt zo moeilijk. Bewerkt: 30 januari 2007 door Big Boss Reageren
Phoenixboy93 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 ik heb ook geen sami is dat belangrijk??? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 ik heb ook geen sami is dat belangrijk??? SAMI wordt gezien als de makkelijkste manier om een auto te installeren. Ik denk dus dat je hem alleen gedownload hebt, maar alleen downloaden is nog niet genoeg om hem terug te vinden in het spel . Reageren
Phoenixboy93 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 ik heb ook geen sami is dat belangrijk??? SAMI wordt gezien als de makkelijkste manier om een auto te installeren. Ik denk dus dat je hem alleen gedownload hebt, maar alleen downloaden is nog niet genoeg om hem terug te vinden in het spel . ow ok... maar moet je ook sami hebben om wapens van andere sites te downloaden??? en zoja waar kan ik het downloaden???? Reageren
Bling Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 maar moet je ook sami hebben om wapens van andere sites te downloaden??? en zoja waar kan ik het downloaden???? Nee, SAMI is een mod die speciaal bedoeld is voor het installeren van voertuigen in San Andreas. Om gedownloade wapens te installeren raad ik je aan om de "IMG-Tool" te gebruiken. Voor verdere toelichtingen over dit alternatief, verwijs ik je door naar deze tutoral van Flying Dutchman. Hier wordt wel voornamelijk gesproken over het installeren van voertuigen, maar het installeren van wapens werkt vrijwel hetzelfde. Verder staan in dit topic ook diverse sites vermeld, waar je vele downloads kunt vinden. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Ja en met de SAMI kan je ook zelf bepalen welke auto je veranderen, dus hoef je niet te veel moeite om alles handmatig doen. En wil je die auto verwijderen kan je het weer herstellen zoals hij precies was! Reageren
Phoenixboy93 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 OK TY whaaaaaaaaaa ik word er helemaal gek van... ik moet sami downloaden en MIG/MGI... allemaal voor 2 autos en een paar wpanes maar ik weet nu de topics waar ik moet kijken... hopelijk lukt het nu wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.