Die Hard Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 (bewerkt) Eejj forumgenootjes. Ik kan de missie Stowaway niet uitspelen omdat dat op mijn pc, niet mogelijk is, ik wilde graag alles zelf doen, maar dat zal nu dus niet gaan lukken. Het vliegtuig verspringt de hele tijd, waardoor ik niet naar binnen kan. Wil iemand alsjeblieft deze missie voor me doen? Ik vind het wel jammer, want het leek me wel een leuke missie. Hij zit in de bijlage. Greets GTA Ganggast Bewerkt: 30 januari 2007 door GTA Ganggast
HerrieM Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 (bewerkt) Gehaald: Stowaway + $20.000 Veel plezier ermee. Wat je een volgende kan proberen is de graphics lager stellen en de Frame Limiter uitzetten. Dit wil soms helpen. De frame limiter kun je bij Advanced settings vinden. Bewerkt: 30 januari 2007 door HerrieM
-eend- Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 hmm misshcien moet je msn, download rommel, skype , xfire of wat dan ook uitzette?
Die Hard Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 (bewerkt) Doe ik voor je, maar de volgende keer graag in het Savegame aanvraag gedeelte plaatsen.Wat je eerste kan proberen is de graphics lager stellen en de Frame Limiter uitzetten. Dit wil soms helpen. De frame limiter kun je bij Advanced settings vinden. Ow, sorry :$ Niet opgelet, ik zal het volgende keer zeker doen! Ik zit namelijk nooit bij Missie Hulp of Savegame Aanvraag forum dus ik deed het ff fout. Sorry! >>> Door Dutchy3010: Maakt niet uit, kan gebeuren . Verplaatst .<<< Edit: Eh, sorry, maar dat van de Advanced Settings, waar kan je dat vinden? Ben niet zo handig met die dingen. Bewerkt: 30 januari 2007 door GTA Ganggast
Bv202 Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Edit: Eh, sorry, maar dat van de Advanced Settings, waar kan je dat vinden? Ben niet zo handig met die dingen. Ga eerst naar "options", kies dan "display" en dan "advanced". Ik geloof dat het daar staat
Die Hard Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Oeps... Je moest dus in het spel die instellingen veranderen, ik dacht bij Mijn Documenten :$ . In ieder geval iedereen heel erg bedankt voor de goede hulp en HerrieM bedankt voor het uitspelen van Stowaway! Greets GTA Ganggast
Recommended Posts