kaasprofeet Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 Ehm.... Waar kan ik die img tool vinde ik heb wel gehoord dat 'ie handig is maar... waar? heeft iemand een link? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 (bewerkt) IMG Tool: >>Klik<< @ hieronder: Ja, hoezo? Bewerkt: 30 januari 2007 door VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kaasprofeet Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 dat was snel... dankjewel ... xD dat rijmt ehm... heb je er zelf al eens op geklikt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 (bewerkt) Neem het van mij aan ; er zitten geen virussen op die website . Je kan met een gerust hart de IMG Tool downloaden , zelf heb ik dat ook gedaan. Edit ; Blijkbaar niet , probeer het via deze weg. Bewerkt: 30 januari 2007 door Nicsan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kaasprofeet Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 gaat dat over dezelfde... en is het een groots bestand dat je van allerlei sites kan krijgen of is het iets anders? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 (bewerkt) gaat dat over dezelfde...en is het een groots bestand dat je van allerlei sites kan krijgen of is het iets anders? Beide links die hierboven zijn gegeven zijn beide de IMG Tool. Bestand zelf is helemaal niet groot, zo rond de 230 kB. Mocht je twijfelen, het is echt geen virus wat je download. Als je er auto's mee wilt instaleren raad ik je iets anders aan, namelijk een mod installer. Bewerkt: 30 januari 2007 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.