Lance Vance Dance Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 (bewerkt) Hallo mensen, Ik gebruik veel muziek uit het radioprogramma MSX '98 om mee te drummen, omdat het heerlijke muziek met alleen maar drums is Alleen slaag ik er niet echt in om alle nummers te verkrijgen. Ik geloof dat het downloaden via Limewhire illegaal was en dat je dat hier ook niet aan mocht vragen, maar weet iemand misschien waar ik wel deze nummers op een legale manier kan krijgen? Vanavond om 19:00 heb ik weer drumles, zou iemand misschien willen posten die iets weet over deze nummers?: Finest Illusion (Legal Mix) - Foul Play Living For The Future (FBD Project Remix) - Omni Trio Stay Calm (Foul Play Remix) - DJ Pulse Disturbance (Tango Remix) - Hyper-On Experience Living For The Future - Omni Trio Thru The Vibe (2 on 1 Remix) - Omni Trio Dred Bass - Dead Dred Liedjes die ik al heb: - The Helicopter Tune - Deep Blue - Renegade Snares - Omni Trio - Terrorist - Renegade - Cold Fresh Air - Higher Sense Ik hoop dat ik een reactie hierop kan ontvangen, alvast heel vriendelijk bedankt Lance Vance Dance Bewerkt: 31 januari 2007 door Lance Vance Dance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.