yvonne Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 hoi ik zoek de nederlandse handleiding van csi miami en csi voor de computer om mee game mee te spelen alles is in engels wie kan mij eraan helpen bedankt yvonne Reageren
NandroDavids Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 hoiik zoek de nederlandse handleiding van csi miami en csi voor de computer om mee game mee te spelen alles is in engels wie kan mij eraan helpen bedankt yvonne Welkom op het Forum yvonne, maar dit is niet de goede plaats om dit te vragen. Je plaatst nu namelijk een vraag over CSI in het Vice City-gedeelte van dit Forum, waardoor de kans klein is dat je antwoord krijgt. Ik verplaats je topic daarom even naar de Games Fora, waar het meer op z'n plaats is. Veel plezier verder op het Forum en hopelijk vind je je antwoord Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Hoi hoi yvonne welkom op het forum. (beedje laat maja). Ik speel het spel zelf ook en heb hem al meerdere keren uitgespeeld. op de moeilijkste stand. Maar missrien kan ik je helpen als je eerst zegt waar je bent. Groetjes rinaldootje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.