Cosmo Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Hoi, Ik heb een vraag ik zit met het probleem dat ik steeds moet vernieuwen op een forum Partyflock, ik weet niet of sommige dat kennen.... Maar goed steeds moet ik vernieuwen wil ik de nieuwste berichten in mijn gastenboek zien... Ik wil daar vanaf Wat moet ik doen !! Reageren
Cosmo Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Heeft iemand nog een idee ? Reageren
deagle Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Misschien kan je ons wat meer informatie geven ivm dat forum? Dan kunnen we nagaan of wij hetzelfde probleem hebben. Anders kan je op dat forum zelf ook eens vragen of er nog andere leden last hebben van je probleem . Reageren
Cosmo Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Ik heb dus een gastenboek... elke x als ik weer inlog/op de site ben moet ik vernieuwen ( f5) om de nieuwste berichten te kunnen lezen Verder kan ik er niet over zeggen Reageren
Ewoud Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Ik heb dus een gastenboek...elke x als ik weer inlog/op de site ben moet ik vernieuwen ( f5) om de nieuwste berichten te kunnen lezen Verder kan ik er niet over zeggen Dit is met elk forum/gastenboek. Dit komt omdat je een statische output krijgt. Als iemand een bericht toevoegd wordt hij in de database opgeslagen. Wanneer je op de site ben dan moet je weer verversen om de berichten uit de database laden. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Ik zit ook op partyflock en iedereen heeft dat. Ligt dus niet aan jou. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.