Mathijs MdG Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Ik ben met deze sig best lang bezig geweest, ongeveer 1-2 uur: Ik vind hem wel geslaagd... -Worms MdG- Reageren
Goliat Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Dat is hij zeker, absoluut geen slechte signature. Ik vind de lichtbron(die trouwens simpel is te maken) wel wat hebben, daarnaast reflecteerd de helm(?) van de render ook mooi wat door de lichtbron juist goed klopt. Die achtergrond met die blokjes ziet er wel leuk uit, ik heb er ooit 's een tut van gezien alleen deze nooit gevolgd. Het spiegelt allemaal een beetje wat door de hele e.d. er wel weer bij pas, ook helpt 't dat je render er nog met een lage opacity schuin achter zit. Hierdoor heeft de sig een beetje een reflecteren en vaag effect wat ik wel mooi vind staan. Ik vind 't alleen jammer dat de sig er zo leeg ibj gebleven is, iets reflecterend ofzo aan de rechterkant had zeker niet mistaan en had de sig wat voller gemaakt. De tekst is trouwens een teleurstelling wat mij betreft, geen goed font helaas.. Zoek een wat strakkere, mischien een pixel font? 8 Reageren
White Gold Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Schitterend . Die spiegeling, dat licht van onder . Heel erg mooi. Van mij krijg je een 8,5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.