ewd rulzzz Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 (bewerkt) ik kan het niet installeren mijn computer zegt dat ik een andere cd of een geschikte medium in mijn speler moet doen wat moet ik nu doen? Bewerkt: 30 januari 2007 door ewd rulzzz Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Krijg je foutmeldingen? Graag iets beter omschrijven... Reageren
Bv202 Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Hallo, Misschien is het handig wat meer informatie te geven over het probleem. Hier kan niemand iets mee en we kunnen je dus ook niet helpen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Dat is een fout als (ongeveer): Can not find original DVD Ik denk dat je die fout bedoeld. Probeer gewoon nog een paar keer je San Andreas op te starten. Ik heb dit probleempje ook gehad, ik heb toen even m'n PC opnieuw opgestart en toen deed hij het weer. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Dat is een fout als (ongeveer):Can not find original DVD Ik denk dat je die fout bedoeld. Probeer gewoon nog een paar keer je San Andreas op te starten. Ik heb dit probleempje ook gehad, ik heb toen even m'n PC opnieuw opgestart en toen deed hij het weer. Of maak even je CD/DVD schoon, het kan zijn dat je PC deze niet kan lezen omdat er een vlekje opzit. Schoonmaken kun je doen door er even op te hijgen, en er vervolgens met een doekje overheen te gaan. Een andere optie is een drupje water op je doekje gooien, en dan de hele CD/DVD zachtjes bij langs te gaan. Wel met een nadruk op 1 á 2 drupjes, dat is meer dan genoeg. Daarna je CD/DVD weer droog maken, en weer proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.