Jump to content

stamina cheat?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dat WikiGTA niks oplevert, komt omdat

de cheat waar jij naar zoekt niet bestaat.

Er bestaat wel een cheat voor oneindige lucht onderwater, maar een stamina

cheat is er helaas niet.

De beste manier is dus gewoon om veel te gaan fietsen, zwemmen enz.

Bewerkt: door Silverbyte
Geplaatst:
is er een stamina cheat??

zo ja hoe is die?

wiki en zoekfunctie leverden niets op :N

Volgens mij niet, ik ben 'm iig nog op geen enkele site tegengekomen. Maar stamina (uithoudingsvermogen/conditie) is vrij eenvoudig te verhogen. Dit kan je doen door je bike-skill te verhogen (alhoewel hier wel een cheat voor is :bonk: ) en door je lung capacity te verhogen, er bestaat m.b.t. de lung capacity wel een cheat maar die verhoogt niet de l.c., die zorgt er alleen voor dat de zuurstof-meter (lichblauwe balk) vol blijft. Daarnaast is het zo dat als je de Burglary missie hebt gehaald dat je uithoudingsvermogen oneindig is, dit heeft echter weer geen effect tijdens Beat the Cock (triatlon). succes 8)
Geplaatst:

Er is inderdaad geen cheat voor Stamina, tenminste niet door Rockstar geprogrammeerd, gelukkig zijn er veel modders die dit wel kunnen. Er zijn namelijk trainers (speciale cheat progamma's) waarmee je deze cheat wel kunt uitvoeren. Ik raad je aan om de Crazytrainer te gebruiken, deze heeft meer dan 151 functies en is erg handig. De cheat voor Max Stamina is RCtrl + 5, je moet dus gewoon de rechter control + 5 indrukken, daarna zal je max stamina hebben. (Let op: je moet de cheat eerst wel aanvinken in de trainer) Ik heb de trainer in een .rar bestand toegevoegd aan de bijlage, je kunt hem gewoon downloaden en uitpakken, je zet de GTA SA Crazy Trainer.exe in je GTA San Andreas map, daarna start je de trainer op en zoek je met behulp van Info de cheat op. (Hij staat onder het kopje Stats, Gangs) Wanneer je de cheat hebt aangevinkt druk je de toetsencombinatie ingame in, en hup je hebt je Stamina balkje vol.

Je zal dus de trainer moeten gebruiken om deze cheat te kunnen gebruiken.

Succes!

je hebt hem inderdaad niet, maar wel een cheat:

Move Fast voor ps2

During gameplay press Triangle, Up, Right, Down, L2, L1, Square

Faster Gameplay voor computer

PPGWJHT or SPEEDITUP

ik weet niet wat het precies inhoud, want ik gebruik geen cheats...

EDIT: hieronder, ik weet dat niks met stamina te maken heeft, maar je gaat er wel sneller door, en dat geeft bijna hetzelfde effect... dus daarom

Bewerkt: door twankala
Geplaatst:
je hebt hem inderdaad niet, maar wel een cheat:

Move Fast voor ps2

During gameplay press Triangle, Up, Right, Down, L2, L1, Square

Faster Gameplay voor computer

PPGWJHT or SPEEDITUP

ik weet niet wat het precies inhoud, want ik gebruik geen cheats...

Twankala,

aan de cheatnamen te zien heeft dat niet met Stamina te maken maar met snellere Gameplay dus ik vind zo iets een beetje spammerig en zo ver ik weet hebben de snellere gameplay cheats niks met Stamina te maken.

>>> Door Dutchy3010: Je kunt het met een gerust hart aan de moderators overlaten om te bepalen of iets wel of geen spam is hoor :D.<<<

• 1 year later...

:$ Megabump :$

Op heel veel sites wordt de cheat: VKYPQCF benoemd als een cheat voor Taxi's met nitro. Dit is helaas voor al die andere sites niet correct. Dit is dé cheat om in 1x je stamina op max te zetten. De cheat voor Taxi's met nitro is voor zover bekend alleen voor de PS2 beschikbaar (misschien ook voor de xbox). Én voor zover bekend is deze cheat voor de stamina alleen voor de PC beschikbaar. Uiteraard is er al een cheat die alle auto's nitro geeft dus wat dat betreft is een aparte cheat voor alleen de Taxi's wel een beetje overbodig. Maar aan de andere kant kan de Burglary missie de stamina weer overbodig maken, je krijgt namelijk 'oneindig sprinten' (CJ wordt nooit moe). .. Tot zover deze bump .. goed nieuws voor cheaters .. hoop ik. ^_^

PS Uiteraard staat dit niet meer fout op WikiGTA.

@ hieronder én daaronder: Lees nogmaals de tekst in deze post en deze keer GOED lezen aub. :duh:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...