Jump to content

Alcatraz

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik was net de eerst vrijgegeven kaart van San Andreas aan het bestuderen, nu vraag ik me af, wat is dat eiland? Alcataz?

alcatrazlu5.th.jpg

Je ziet duidelijk een eiland liggen. Is dit Alcatraz? Hij hangt niet vast aan de rest van San Andreas.

Misschien moesten we maar eens op die plek in de Blue Hell of zo gaan kijken.

PS. IK weet dat dit het zoveelste topic over Alcatraz is, maar ik wil het even kwijt. Als het te onzinnig is mag het dicht.

Geplaatst:

Ik vind dit niet onzinnig hoor :) In San Fransisco ligt dat eiland "Alcatraz" ook in een baai, net zoals op die kaart. En die brug daar zal wel Gant Bridge zijn, want in het echt ligt Alcatraz ook niet zo ver van de Golden Gate Bridge. Dus het kan best zijn dat dit gepland was :*D Maar geschrapt dus.

Geplaatst:

de kaart is niet up-to-date en san andreas ziet er helemaal niet zo uit op de kaart.

ik denk daarom ook neit dat Alcatraz in de game zit. ik ga misschien vanmiddag wel ff rond the Gant bridge rondspoken

Geplaatst:

Dat is niet de eerste vrijgegeven kaart van San Andreas, maar een fake plattegrond die is gemaakt nadat de plattegrond van Los Santos bekend gemaakt was. Zie ook deze post.

Er zijn overigens wel echte aanwijzigingen die duiden op iets wat Alcatraz zou kunnen zijn. Onderstaande screens zijn plattegronden die voor races gebruikt worden, en komen recht uit de txd-bestanden van GTA San Andreas. Let op Bayside.

post-536-1170245038.jpg

Geplaatst:

Die van Lantyz wijst méér op een geplande Alcatraz dan die van Big Boss, want die van Big Boss is fanart (even naar beneden scrollen op die site, dan zie je de kaart van Big Boss).

Geplaatst:

die van lantyz lijkt me inderdaad waar, want alles is dubbel...

zo zie ik nog heel veel dingen...

ik post morgen nog een screen met dingen die nog meer hetzelfde zijn, want ik heb nu geen tijd.

dus tot morgen!!! :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...