Jump to content

Vraagje over weapon skills

Recommended Posts

Geplaatst:

Eey,

Ik heb een vraagje.

Je kan in AmmuNation je weapon skills trainen toch??

Maar ik krijg geen skills meer als ik er steeds heen ga.

Mijn vraag:

Kan je al je weapon skills vol krijgen bij AmmuNation of kan je er meer een stukje mee vooruit?

want ik wil all weapon skills helemaal vol krijgen (zonder cheats) of lukt dat niet alleen maar bij

AmmuNation?

Alvast Bedankt,

TH3 R34P3R

Geplaatst: (bewerkt)

Wat ik altijd gebruik om skills te upgraden, is veel vijandig gezinde

mensen neer te schieten.

Hoe preciezer en accurater je dit uitvoert, des te sneller

krijg je er weaponskill bij.

Bij sommige wapens (Zoals 9mm pistool, micro-smg etc.) kun je er zelfs

2 hanteren wanneer je het Hitman-level bereikt hebt.

Bewerkt: door Silverbyte
Geplaatst:

Je kan verder komen met de spel dan komen er meerdere tests maar je kan ook gewoon "trainen" Bijvoorbeeld de hele tijd schieten met de tec9 dan gaat die een beetje omhoog en later kan je er zelfs twee van gebruiken.

Je kan het bij beide plekken verdienen :Y dus gewoon veel schieten met die wapen. Je kan bij de Ammu-Nation (volgens mij) wel sneller je Weapon Skill omhoog krijgen ;) voor meer info over de wapens enz. verwijs ik je door naar WikiGta : http://nl.wikigta.org/index.php/Wapens_%28GTA_San_Andreas%29

EDIT: 20 sec. niet veel verschil :puh: volgende keer beter

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

Je krijgt inderdaad wél weapon skills erbij als je naar de A-N gaat, maar hoe beter je skills hoe langer het duurt natuurlijk. Als je geen zin hebt om in de A-N je weapon skills te gaan verhogen, heb ik nog een goed truckje voor je. Zet een auto in je garage, ga ervoor staan, schiet op hem tot hij ontploft, stap weg van de garage en laat de deur dichtgaan. Als je hem weer open laat gaan, staat de auto er weer zo goed als nieuw, en kan je weer op hem schieten. Zo lang je hem raakt, gaan je skills vanzelf omhoog, en is dus het dus erg handig om veel Weapon Skills te krijgen :D.

@ _KoE_Mzungu: 2 zielen, 1 gedachte :D.

Door veel met een bepaald wapen (raak) te schieten gaat je skill omhoog. Tijdens de Shooting Range gaan alleen de skills omhoog v/d wapens die je daar gebruikt. Voor de andere wapens zal je zelf veel met die wapens om moeten gaan, Ganster level haal je al vrij snel daarna komen er geen andere levels totdat je de Hitman level hebt behaald. Tips om je wapenskill snel te verhogen is door een voertuig te gebruiken die in één van je garages staat, als de garage dicht en weer open gaat is het voertuig hersteld en kan je weer op hetzelfde voertuig schieten. Zorg wel dat je voldoende kogels hebt, skill voor de Tec-9 en de micro-MP5 (uzi) zijn aan elkaar gekoppeld, m.a.w. de skill voor deze wapens staat bij je stats als 1 wapen vermeld. De kogels voor de Tec-9, micro-MP5 en de MP5 zijn hetzelfde, dus als je van wapen wisseld behoudt je de kogels van je vorige + de kogels van het wapen wat je als laatste oppakt. Dit geldt ook voor de shotgun, sawn-off en combat shotgun. succes 8)

@ Dutchy3010 :engel: voortaan niet meer zo snel schrijven :puh:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Je kan ook een tank stelen bij 6 sterren dan in je garage zetten en saven. Na het saven moet je lekker de hele tijd op die tank schieten en als ie kapot gaat even afstand van de garage en dan weer terug.

>>> Door Dutchy3010: Dit stond ook al in de twee posts hierboven. Je kan mij namelijk niet wijsmaken dat je 4 minuten doet over deze 2 zinnetjes, en dus voeg je met deze post helaas geen waarde toe aan het topic :N.<<<

Geplaatst:

Ok nogmaals bedankt allemaal voor de goede tips en de snelle reacties

Maar nu kan er toch echt een lockje op :engel:

Ik weet genoeg om je skills te trainen. :cya:

>>> Door Bling: Er komt geen slotje op dit topic, zodat mensen (in de toekomst) hier nog kunnen posten indien ze wat over dit onderwerp willen vragen of nog iets nuttigs willen toevoegen. Dit weerhoud men dus ook voor het aanmaken van nieuwe topics over een gelijkwaardig probleem. :) <<<

Greetings,

TH3 R34P3R

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...