Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een auto bewerkt in gamx maar als ik hem wil exporteren in dff krijg ik een error :more than 1 hierarchy link were selected! only 1 is allowed in dff weet iemand hoe ik dat verhelpen

Geplaatst:

Je moet even bovenin de menubalk op "Graph. Editors" klikken, en dan bij "Schematic Views" (ofzo) bij "Saved" eentje aanklikken, en dan het meest linker knopje in de menubalk doen in het scherm dat nu opent (ik weet niet precies welke aangezien ik dit uit m'n hoofd doe :puh:). Nu moet het wel lukken. Let er wel op dat je bij het exporteren "Skip Col" en "Vehicle Parts" uit hebt gevinkt...

Succes, Grtz Puma.

Geplaatst:

Gtajohan, komt dit omdat je de onderdelen van de auto niet goed aan elkaar gelinkt hebt. Je moet alle onderdelen van je auto aan elkaar linken door naar graph editors te gaan, en new schemetic view te kiezen. Nu zie je alle objecten en dummies als vierkantjes. Linksbovenin zit de ''link'' tool, hiermee kun je lijnen trekken tussen de verschillende objecten en dummies. Dit moet precies zo gebeuren als in de dff van de orginele wagen, dus importeer die en bestudeer die goed (maak bijvoorbeeld ook een screenshot met de printscreen knop). Veel succes.

Geplaatst: (bewerkt)

Helaas kan dit niet met Gmax. Die functie zit er niet in. Daarom is Gmax gratis. Die zit alleen in 3dsmax, dus dan moet je die even hebben. Ik had dit probleem ook eerst, en toen heb ik het maar iemand anders laten doen :puh:

Maar dit kan dus gewoon helemaal niet met Gmax. Helaas...

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

Ik had daar laatst ook last van, en toen hoorde is dat dat model gemaakt in Zmodler. En die exporteert op een andere manier zodat je het niet kan openen in 3dsmax. Ik weer alleen niet hoe je hem dan wel moet openen zonder Zmodler.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...