gtajohan Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) kun je gangs ook in las venturas en in san fierro laten rond lopen??? en kun je ook dat ze in andere autos rond rijden Bewerkt: 31 januari 2007 door gtajohan Reageren
Puma Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Misschien dat je hierbij wat hebt aan mijn tutorial over pedstats veranderen. Succes, Grtz Puma. P.S. Als het daarmee niet lukt zal je het moeten scripten (denk ik) (of het is hardcored) en er zijn maar weinig mensen hier op dit forum die dat kunnen, dus als het niet lukt zul je even door moeten vragen op GtaForums.com. Reageren
Nickonly Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Ik denk niet dat je dat zomaar even kan veranderen in de SA bestanden. Maar wat ik wel weet, is dat er 2 cheat codes voor zijn: Gangs nemen de straten over: BIFBUZZ Jouw eigen gang neemt de straat over: ONLYHOMIESALLOWED (*Wikigta) Ik weet niet zeker of ze dan ook buiten LS komen, maar ik denk het wel. Kan je proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.