Fre Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) Als je bepaalde handelingen in het spel uitvoert, zeggen Vic of de peds vaak grappige dingen. Bijvoorbeeld bij het automatisch richten op personen, een carjacking, ... Ook conversaties tussen 2 peds op straat kunnen vaak lachen zijn. Het leek me wel leuk die zinnetjes op te schrijven in dit topic. Als iets wil toevoegen schrijf dan wie het zegt/zeggen en wanneer, dubbelpunt en dan het zinnetje. Begin hier aub ook niks te verzinnen. Edit: @ hieronder, welk topic? Ik kon er geen vinden... >>> Door SummerBase: Wat dacht je van 'dit' topic? Ik daarom op dit topic ook een 'slotje', mocht je het hier niet mee eens zijn? Dan kun je mij altijd een Persoonlijk Bericht sturen. <<< Bewerkt: 31 januari 2007 door SummerBase Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 Er is hier al een topic over... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts