Koen729 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Ik ben overnieuw begonnen met SA, net Tagging Up Turf gedaan. Toen liep ik achter Sweet aan (2e deel, in de buurt van de Cluckin' Bell) en raad eens? Sweet zat aan de rechterkant van de auto! Is dit altijd zo of ligt dit aan mij? Helaas geen screens... Reageren
Bv202 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) Rij nu naar Grove Street en je hebt de missie gehaald! Ik snap het niet, da's toch logisch, jij moet namelijk rijden... Bewerkt: 31 januari 2007 door Bv202 Reageren
Koen729 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Rij nu naar Grove Street en je hebt de missie gehaald! Ik snap het niet, da's toch logisch, jij moet namelijk rijden... Sweet reed weg, ik was al uitgestapt. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Het zal hoogstwaarschijnlijk een slordigheidsfoutje van Rockstar geweest zijn. Knap dat het jou wel is opgevallen, ik had het nooit door. Reageren
Bv202 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Ooh, ik weet wat je bedoelt! Kijk de bijlage, is het dat? Het is wel moeilijk te zien, maar als je goed kijkt zie je hem rechts zitten Ik denk dat het gewoon een onlogische bug is ja... Reageren
Koen729 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Dat bedoel ik ja. Ik was op de auto gesprongen Het lijkt er op dat de auto uit zichzelf rijd Ik heb de gewoonte om dingen die weg rijden te volgen (Hilary in The Job, etc.) Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Dat bedoel ik ja. Ik was op de auto gesprongen Het lijkt er op dat de auto uit zichzelf rijd Ik heb de gewoonte om dingen die weg rijden te volgen (Hilary in The Job, etc.) Vraagje, waar kwam je uit? In deze missie dus Reageren
Silverbyte Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Ik ben de auto ook eens gevolgd, maar na een klein stukje verdween de wagen van Sweet in het niks. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Ah man! Shit die R* maakt ook vaak fouten, ik heb die een keer gezien en toen dacht ik "Oh nee, wat is dit! Heb ik een SA gekocht, en zie ik gelijk iets wat niet klopt" Maar gelukkig heb jij dit topic aangemaakt >>> Door Bling: Schoonheidsfoutjes zullen altijd blijven bestaan. Overigens is het niet nodig om een bericht met deze inhoud te plaatsen in dit topic, aangezien het niet bepaald iets nuttigs toevoegd. <<< Sorry Bling :$ Ah man sorry ik heb de verkeerde knop gedrukt. >>> Door Dutchy3010: Kan gebeuren . Posts samengevoegd .<<< Reageren
Koen729 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Zoals Silverbyte al zegt. Hij verdwijnt na een eindje, of ik ben hem kwijtgeraakt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) Zoals Silverbyte al zegt. Hij verdwijnt na een eindje, of ik ben hem kwijtgeraakt Al gekeken op de afdeling: 'Gevonden Voorwerpen'? Het verhaal gaat verder. Sweet zegt dat hij in een andere buurt verf gaat spuiten en rijdt vervolgens weg, zoals hierboven aangegeven zit Sweet nog op de passagiersstoel. Ik heb deze missie net nogmaals gedaan, ben netjes uitgestapt etc. etc. Begon vervolgens wat Ballas neer te knallen met de politie vlak achter mij, zo'n wout liep in de weg dus die was toen ook het bokje , gevolg: 2 sterren wanted level en een laag body-armor / health. Dus ging ik naar de Cop Bribe even ten westen van The Johnson House, daarna wilde ik nog een verse armor ophalen (achter het huis van Sweet onder de brug) en wie kom ik tegen op het plein voor het huis van Sweet? Juist Sweet zelf in z'n eigen auto, nog steeds op de passagiersstoel en met de deuren stevig op slot. Zo weer een mysterie opgelost Edit, @hieronder: Ik begrijp je vraag niet helemaal, wat hierboven staat beschreven gebeurde tijdens de missie Tagging Up Turf en zal wel specifiek alleen tijdens deze missie gebeuren. Bewerkt: 5 februari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 opgelost staat netjes. maar zou je ook anderen kunnen laten rijden? Reageren
Koen729 Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Ik snap ook je vraag niet echt. De missie speel je samen met Sweet, dus je kan het niet met iemand anders doen. Het is alleen tijdens Tagging Up Turf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.