Jump to content

geen Tommy, maar wie dan wel?!

60

Recommended Posts

Nee . Het zijn geen van bijde . Het is een van de drugs dealers die je in een van de missies van ricardo moet brengen naar de deal die door gonzales verstoord word . Tommy zit niet in vcs . En komt er ook op geen enkele manier in terug :cya:

Delen op andere websites

Nee . Het zijn geen van bijde . Het is een van de drugs dealers die je in een van de missies van ricardo moet brengen naar de deal die door gonzales verstoord word . Tommy zit niet in vcs . En komt er ook op geen enkele manier in terug :cya:

hoe heet die missy, dan kijk ik even op WIKIGTA

Delen op andere websites

Je speelt in VCS als "Victor Vance", de broer van "Lance Vance".

In Vice City zie je hem vermoord worden in het beginfilmpje, zie hier voor meer informatie.

EDIT:

http://www.youtube.com/watch?v=D_Pkpgn60Os

In dat filmpje zie je de intro van VC en zie je hem dus ook doodgeschoten worden...

Bewerkt: door Bv202
Delen op andere websites

Ik weet niet wie je bedoelt maar wat ik wel kan zeggen is dat tommy vercetti nog 2 jaar in de bak moet zitten tijdens GTA VCS. Dus hij kan helemaal niet in GTA VCS voorkomen want hij is in de gevangenis.

:)

Rinaldootje :cya:

Delen op andere websites

Je speelt in VCS als "Victor Vance", de broer van "Lance Vance".

In Vice City zie je hem vermoord worden in het beginfilmpje, zie hier voor meer informatie.

EDIT:

http://www.youtube.com/watch?v=D_Pkpgn60Os

In dat filmpje zie je de intro van VC en zie je hem dus ook doodgeschoten worden...

Ik weet niet wie je bedoelt maar wat ik wel kan zeggen is dat tommy vercetti nog 2 jaar in de bak moet zitten tijdens GTA VCS. Dus hij kan helemaal niet in GTA VCS voorkomen want hij is in de gevangenis.

Rinaldootje

ik weet niet waar jullie het over hebben maar ik weet dat vic word dood geschoten en ik weet dat tommy niet in gta vcs komt maar wie is die man die zo op tommy lijkt dat vraag ik

Delen op andere websites

Er gingen inderdaad geruchten dat het Tommy zou zijn, maar zoals je hierboven ziet is het hem niet. Het is ook geen Lance zoals hierboven gezegt werd, want hij is toch echt blank in tegenstelling tot Lance. Het is geen personage met een bijzondere rol, maar gewoon iemand voor de trailer. Je had ook even op Wikigta kunnen kijken, hier staat hij niet op de personage pagina en dan weet je dus vrijwel zeker dat hij geen bijzondere rol heeft. Helaas geen Tommy Vercetti in VCS dus, en ook geen Carl Johnson of een andere hoofdpersoon, waar wel geruchten over waren.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...