Jump to content

lp speler tegn de cd en dvd, wat is het beste?

lp/cd  

23 leden hebben gestemd

1. 1. lp/cd

• LP speler
      0
    • Cd speler
      0
    • DVD speler
      0
    • Allemaal
      0
    • WAT IS LP SPELER?
      0
    • Cassete
      0
    • Anders vertel in toptic.
      0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

EEn leuke strijd om welk muziek draaier het beste is

Zelf stem ik op lp dat vind ik het beste!

EDIT: KAn een SL+ ff de poll editten en dan ff cassetebandje er bij zetten?

Bewerkt: door jensbrinkman
Geplaatst:

Ikzelf ben lievhebber van de CD en MP3. Kwa geluidskwaliteit is de CD het beste, maar voor het menselijk oor is een MP3 met een bitrate van 192 evengoed. De LP kan natuurlijk een vertrouwd gevoel geven, door de kleine kraakjes en bijgeluiden, maar door het beperkte aanbod (in mijn muziekstijlen) is deze niet intresant genoeg.

Geplaatst:

De lp is HEt beste voor de oren hoor. de lp heeft geen hoge tonen en dat is dus beter voor het gehoor!

Geplaatst:

Inderdaad, ik luister graag naar mp3 of cd's, maar m'n ouders hebben een hele boel mooie lp's staan waar ik graag naar luister (waaronder die van meatloaf) Ze hebben pas nog een nieuwe gekocht. Mooi ding, maar is tegenwoordig moelijk om er 1 van goede kwaliteit te vinden.

Geplaatst:

Ik ga persoonlijk voor de CD-speler. Deze speler is alleen maar gefocust op muziek, daardoor komt er extra mooi geluid. Sommigen gebruiken een DVD/CD speler, maar als je echt een muziekliefhebber bent en nooit films kijkt, dan zou ik een CD-speler nemen, DVD/CD is 2 en CD is 1.

Geplaatst:

Ik vind ze allemaal wel goed hoor. Zolang ik maar muziek heb. De ene keer gebruik ik me mp3 speler, de andere keer de CD-speler op me kamer of via de pc me DVD/PC speler. En voor mij zijn ze dus allemaal even goed, zolang ik maar muziek heb..

Geplaatst:

LP-speler natuurlijk. Alle hippe muziek die is uitgebracht komt oorspronkelijk van langspeelplaten, dus kan dat niet anders dan mijn favoriet zijn :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...