Jump to content

Hoe denk jij dat de volgende GTA gaat heten?

Hoe denk jij dat de volgende GTA gaat heten?  

209 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe denk jij dat de volgende GTA gaat heten?

• GTA Sin City
      44
    • GTA Tokyo
      27
    • GTA Bogota
      12
    • GTA London
      18
    • GTA World
      30
    • Grand Theft Auto 4
      120
    • Grand Theft Auto Online
      14

Recommended Posts

• Reacties 151
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• AmsterdamBoy

8

• Mister Fuji

4

• Robin2130

3

• STASKO

3

Geplaatst:

Ik denk ook GTA4 ja want we hebben nu Liberty City gehad en Vice City en nu San Andreas en dat zijn ook de steden in GTA1 dus het is heel goed mogelijk dat het GTA 4 gaat heten

Geplaatst:

hopelijk niet gta london...lijkt me echt saai.

ik denk dat het weer een staat word ...met een paar grote steden ..waaronder sin city, bogota, tokyo.

Geplaatst:

Ìk denk gewoon GTA 4, nu ze eenmaal een GTA met een staat hebben gedaan wordt het vast geen GTA ...'''stadsnaam''... meer...

Misschien een naam naar de staat waar het zich in afspeelt, ik denk niet nog eens, ik denk dat ze gewoon met GTA 4 doorgaan en dan heel iets anders gaan doen...

Geplaatst:

ik heb eigenlijk gestemt wat ik hoop, aldus gta tokio lijkt me wel geinig of italie is goed cuba is ook wel leuk en als t kan nederland

Geplaatst:

GTA London

Omdat alle Levels van GTA 1 3d zijn lijkt et me logisch dat et GTA london word wel in 3d en SUUUUUUUUUPER GROOOOOOOOOOOOT en mooi.

Geplaatst:

GTA london lijkt me echt saai. Ten eerste het is een kut stad, ten tweede er schijnt bijna nooit zon, ten derde de Engelse huizen zijn lelijk en oudbollig en ten vierde welke gangs heb je in London? er is helemaal niks met crime daar gebeurd. Ik ben er geweest, de attracties (trocedero enzo.) zijn wel leuk, maar als je gewoon door de stad loopt realiseer je je eigenlijk, wat een kut stad.

Ik hoop zelf dat het een echte klassieker gaat worden. Mij maakt de naam niets uit, als het maar leuk is :D

Geplaatst:

Maakt mij niet uit wat het gaat worden, maar London zou ook wel leuk zijn vind ik.

Dan heb je ze allemaal eigenlijk wel gehad dacht ik zo.

@Redbullcola: zou je alsjeblieft even op je woorden willen letten?

Geplaatst:

mij boeit het niet als het maar beter dan sa wordt (als dat kan) en niet in londen want er is geen zak te doen

Geplaatst:

mogt het op de ps3 komen dan denk ik dat het gta4 word omdat het dan weer helemaal anders word en dat zag je ook bij de vorige gta's als er een grote verandering kwam kwam er ook een nieuwe gta lijn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...