Jump to content

Hoe denk jij dat de volgende GTA gaat heten?

Hoe denk jij dat de volgende GTA gaat heten?  

209 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe denk jij dat de volgende GTA gaat heten?

• GTA Sin City
      44
    • GTA Tokyo
      27
    • GTA Bogota
      12
    • GTA London
      18
    • GTA World
      30
    • Grand Theft Auto 4
      120
    • Grand Theft Auto Online
      14

Recommended Posts

• Reacties 151
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• AmsterdamBoy

8

• Mister Fuji

4

• Robin2130

3

• STASKO

3

Geplaatst:

ik niet GTA london ,want dan zou het denk ik teveel op "The Getaway" lijken dus dat zal ut denk ik niet worden ;)

Geplaatst:

GTA London lijkt me wel strak, GTA a la films zoals Snatch enz. Types zoals Maccer en Kent Paul vind ik wel lachen

Geplaatst: (bewerkt)
Types zoals Maccer en Kent Paul vind ik wel lachen
vind ik ook wel leuk :D:D:D:D

maar ik dank dat de volgende gta gta4 gaat heten om dat er al vol op geruchten van zijn ;) ;)

Bewerkt: door tomiboy
Geplaatst:

ik vind dat ze ook eens een een ps2 cd uitbrengen met sa en vc en lc en alles op dat je kan kiezen welke je doet en ben je het beu neem je een andere

Geplaatst:

Ik heb gekozen voor GTA world omdat het me wel iets lijkt om over de hele wereld te kunnen reizen. :D

Geplaatst:

Het maakt mij niet zoveel uit hoe de volgende gaat heten, als ie maar KOMT!

Maar tooch denk ik dat hij GTA Sin City gaat heten, en GTA4 zo ook goed kunnen, maar misschien komt R* weer met een complete verrassing, je weet het nooit met hun. :)

Geplaatst:

GTA 4

omdat GTA vaak een nummer gebruikt heeft

1,2,3, en nu dan 4 staat niet eens raar.

Misschien was Vice City en San Andreas gewoon even een tussendoortje en willen ze nu met de nummerserie doorgaan.

GTAtokyo klinkt niet, dit is waarschijnlijk gewoon uitgebroken, hetzelfde is als ik nu ineens ga zeggen : "ik heb gehoort dat er een GTA new york komt"

de andere namen zijn ook niet echt geloofwaardig, dus ik stem op GTA 4 :)

Geplaatst:

Grand Theft Auto 4, dan kunnen ze allerlei verschillende kleine steden aan elkaar koppellen. Bovendien is GTA 4 meer een aparte naam waardoor de omgeving niet aan iets hoeft vast te houden. Zoals bij GTA 3, dan kan je bijvoorbeeld verschillende soorten klimaten, steden, etc in het spel hebben.

Geplaatst:
Grand Theft Auto 4, dan kunnen ze allerlei verschillende kleine steden aan elkaar koppellen. Bovendien is GTA 4 meer een aparte naam waardoor de omgeving niet aan iets hoeft vast te houden. Zoals bij GTA 3, dan kan je bijvoorbeeld verschillende soorten klimaten, steden, etc in het spel hebben.

mmm, hier ben ik het niet mee eens

*wijst naar San Andreas*

Hun houden zich nergens aan, ze hebben een desert waar het nooit regent of bewolkt is.

Maar in San Fiero zie ik vaak genoeg bewolking en regen.

Ik denk dat ze zich zoiezo nergens aan hoeven houden, dat heeft na mijn gevoel niks met de titel te maken.

Geplaatst:

het lijkt me vrij logisch als ze het weer GTA 4 noemand aangezien heel dr reeks van GTA1 nu is afgewerkt en nu met een nieuwe engine beginne waar GTA 4 op gaat draaien.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...