asgard Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 bij de missie ik geloof dat hij ook mike torino heet zit die mike in een busje en dan moet je naar het vliegveld als ik dan op de terugweg ben dan kom ik buiten het vliegveld zoon rood ding tegen (daar moet ik dus heen) maar als ik dichtbij ben dan verdwijnt het rode maar ik moet op de radar daar dan nog wel heen maar er komt geen nieuw rood ding wat nu ???????????????????????? Reageren
60 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 bij de missie ik geloof dat hij ook mike torino heet zit die mike in een busje en dan moet je naar het vliegveld als ik dan op de terugweg ben dan kom ik buiten het vliegveld zoon rood ding tegen (daar moet ik dus heen) maar als ik dichtbij ben dan verdwijnt het rode maar ik moet op de radar daar dan nog wel heen maar er komt geen nieuw rood ding wat nu ???????????????????????? je gebruikt cheats, je moet de missie ff zonder cheats doen dan blijft die marker er wel Reageren
Phoenixboy93 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 bij de missie ik geloof dat hij ook mike torino heet zit die mike in een busje en dan moet je naar het vliegveld als ik dan op de terugweg ben dan kom ik buiten het vliegveld zoon rood ding tegen (daar moet ik dus heen) maar als ik dichtbij ben dan verdwijnt het rode maar ik moet op de radar daar dan nog wel heen maar er komt geen nieuw rood ding wat nu ???????????????????????? als je anders je savegame op de site zet kan ik hem ook wel voor je proberen:? en als je ook nog andere dingen nodig hebt kan ik dat ook wel voor je regelen... alleen ik ben nu bij moeder en daar heb ik geen GTA, dus het eerste moment dat je de savegame terug kan krijgen is morgen. M.V.G. Phoenixboy93 Reageren
.Timothy Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) Je moet eerst naar de bouwplaats in Doherty, hierna zal je naar Easter Basin Docks moeten gaan. Ben je hier dan hoort Mike een vliegtuig, je moet dus naar het vliegveld. Eénmaal hier aangekomen moet je alle mensen doden, Mike zal uitstappen en je moet het busje vernietigen, je zal hierna 3 à 4 sterren Wanted Level krijgen. Je moet nu naar een Pay 'n Spray. Eénmaal je Wanted Levels kwijt te zijn moet je weer naar Jizzy's Pleasure Dome gaan. Mission Passed! Bewerkt: 31 januari 2007 door VWO-er Reageren
Koen729 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Je hebt waarschijnlijk de code 'Nooit politie' aanstaan. Door hem nog een keer in te typen gaat die weg; dan krijg je een 3 sterren wanted level en moet je naar de Pay'n'Spray. Hierna zal je naar de Pleasure Domes moeten. Mission Passed! Reageren
Rullez Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Ik heb deze info voor de missie even voor je van WikiGta gehaald. En dit is de uitslag. Mike Toreno is ontvoerd door een aantal personen, zijn mobieltje werkt nog wel dus daarom kan hij je tips geven om je te helpen zoeken naar zijn locatie. Eerst zal je naar de bouwplaats moeten rijden vlakbij CJ's garage, daar aangekomen hoort Mike een vrachtwagen achteruitrijden, nu moet je snel naar "Easter Basin" gaan. Daar aangekomen hoort Mike opeens vliegtuigen opstijgen! Nu moet je snel naar het vliegveld. Daar aangekomen, zie je de poort open staan en een dode bewaker liggen. Vanaf nu zendt Mike's mobiel een signaal uit. Hoe harder het signaal, hoe dichter je bij zijn locatie bent. Uiteindelijk zal je zo het busje vinden, nu moet je elke bestuurder van de auto/motoren dood schieten. Daarna krijg je een Cutscene en moet je het busje vernietigen. Ga nu snel van het vliegveld af naar de rode marker toe. Nu zal je 3 a 4 sterren hebben, rij snel naar de Pay 'n' Spray en daarna, als je je sterren kwijt bent, naar de Pleasure Dome. Nu heb je de missie gehaald. Beloning: $7000 + Respect: 25 Retrieved from "http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Theft_Auto:_San_Andreas_Missie:_Mike_Toreno" Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 bij de missie ik geloof dat hij ook mike torino heet zit die mike in een busje en dan moet je naar het vliegveld als ik dan op de terugweg ben dan kom ik buiten het vliegveld zoon rood ding tegen (daar moet ik dus heen) maar als ik dichtbij ben dan verdwijnt het rode maar ik moet op de radar daar dan nog wel heen maar er komt geen nieuw rood ding wat nu ????????????????????????Het kan idd niet anders dat je de cheat hebt gebruikt dat je wanted level hetzelfde blijft. In dat geval kan je die missie wel uitspelen maar dan moet je gewoon een aantal minuten geduld hebben. Normaal gesproken krijg je tijdens die missie een 3 sterren wanted-level en die gaat niet zomaar weg, normaal gesproken zal je dan een Cop Bribe opzoeken en/of even langs een Pay'n Spray gaan. Dat hoeft in jou geval niet omdat je geen wanted level hebt. Dus gewoon een aantal minuten geduld en je krijgt vanzelf de melding dat je terug moet naar Jizzy, als je dan bij Jizzy aankomt heb je de missie gehaald. succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.