White Gold Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) Zelf vind ik hem niet zo mooi. Zal wel aan mij liggen maar dat is mijn mening 6/10. >>> Door .Levi.: Vertel wat je niet zo mooi vind, en wat hij misschien zou kunnen gaan verbeteren. Lees de showroom regels. Je moet namelijk je mening onderbouwen.<<< Laat ik dat dan maar ook doen. Ik vind de overgang van de persoon naar de rest niet zo mooi. Ook die strepen vind ik zelf niet zo mooi erin. Dus conclusie: de overgangen zijn naar mijn mening niet zo mooi gemaakt. Bewerkt: 1 februari 2007 door White Gold Reageren
Mastertuner Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Jep, ik ga raten! Ik vind hem erg mooi. Je hebt er redelijk veel werk ingestoken en dat kun je zien. Het is afgewerkt. Je kunt wel, zoals altijd mijn mening, er een 1px stroke bijdoen. Dat zal het uiterlijk nog mooier maken. Een 8.75 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Bedankt voor jullie rate's Als iemand wil weten hoeveel werk erin zit: Met shapes erbij getelt, zo'n 45 layers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.