Jump to content

autos vervoeren

Recommended Posts

Geplaatst:

kan je ook autos vervoeren op een trailer (dus op zoon auto die daar voor is gemaakt

ik geloof dat het niet kan omdat ze er dan afvallen is er een manier om ze vast te zetten

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, sorry dit is helaas niet mogelijk. Er is wel een auto voor, de Packer. Deze auto is ervoor gemaakt om auto's mee te vervoeren, je gebruikt hem zelfs in een missie daarvoor, Cop Wheels. Na dze missie lukt het echter niet om de auto's/motoren er op vast te zetten. Wat je wel kan proberen is de laadklep omhoog te doen d.m.v. van de NumPad 8 en 2. Rijd dan wel heel rustig. Ik geef geen garantie erop dat het lukt, mij is het wel een keer gelukt maar daarna niet meer...

@ hieronder: Ja, gemod. Als je mod kan je alles haast wel voor elkaar krijgen. Misschien heeft hij hem wel op de PS2 of XBox. Of hij wil zelfs niet eens modden :).

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Oh zeker wel, ik heb een gemodde Andromada waar je wagens en motors mee kan vervoeren.

Alleen ben ik die site vergeten. Als ik het niet kan vinden, zet ik het wel op de bijlage als je het wilt.

Een keer ben ik vergeten de laadruimte te sluiten, en dus viel die Infernus naar beneden en .........dag Infernus :bonk::schater:

Geplaatst:
Hoe bedoel je gemodde Andromada? Hoe zit dat precies? Lijkt me wel vet om er auto's in te zetten!

Je kan een auto instaleren met twee progamma's, met de IMG Tool en de San andreas Mod Installer. Om auto's te instaleren met de IMG Tool heb je wel wat kennis van de IMG Tool nodig. Er is een uitstekende tutorial geschreven, die kan je hier vinden. Een andere handleiding vindt je hier. Een andere optie is de San Andreas Mod Installer, deze is verreweg het makkelijkst. Hier hoef je enkel de auto te selecteren en hij zal automatisch worden geïnstalleerd. Ik raad je daarom ook aan deze te gebruiken, ook kun je hiermee weer makkelijk auto's verwijderen. Hier kan je de San Andreas Mod Installer downloaden.

Geplaatst:
Oh zeker wel, ik heb een gemodde Andromada waar je wagens en motors mee kan vervoeren.

Alleen ben ik die site vergeten. Als ik het niet kan vinden, zet ik het wel op de bijlage als je het wilt.

Een keer ben ik vergeten de laadruimte te sluiten, en dus viel die Infernus naar beneden en .........dag Infernus :bonk::schater:

Hoe moet je die klep dicht doen? ik was het vergeten :bonk:

Greetz, GTA Monster

Geplaatst:

Bij de meeste voertuigen werkt het zo:

Numpad 8 = Voorwerp (Kan van alles zijn) omhoog

Numpad 2 = Voorwerp (Kan van alles zijn) omlaag

Of dit met de Andromada ook het geval is, moet

je zelf even uittesten, aangezien ik geen

modificaties gebruik.

je inderdaad met de packer voorzichig auto's vervoeren en op de ps2 doe je dat met rechter analog omhoog/laag

maar je kan ook met de towtruck auto's vervoeren, de hijskraan aan de achterkant werkt zoald de packer maar als je het dan voor een auto doet en je rijdt met de auto zachtjes tegen de kraan aan dan zit de auto aan de kraan vast

klik voor towtruck

Bewerkt: door tiesto
Geplaatst:

je kan ook met een tractor wagens vervoeren, met het kraantje achteraan, te bewegen met r3, maar ik zou er geen zware vrachtwagens mee tillen, of je er bestaat de kans dat je wegkatapulteert wordt. :puh:

Geplaatst:

je kan ook met een dumper auto's vervoeren, als je quarry uitgespeeld hebt [die gigantische steengroeve in de woestijn ten westen van las venturas] spawnt die daar, je kan met die kraan in die steengroeve en in de haven auto's erop/erin zetten, en ze vallen er niet eens zo snel uit!!! met 8/5 kun je die klep omhoog en omlaag doen...

Geplaatst:
je kan ook met een dumper auto's vervoeren, als je quarry uitgespeeld hebt [die gigantische steengroeve in de woestijn ten westen van las venturas] spawnt die daar, je kan met die kraan in die steengroeve en in de haven auto's erop/erin zetten, en ze vallen er niet eens zo snel uit!!! met 8/5 kun je die klep omhoog en omlaag doen...

Bij mij werkt dat niet :-/

Het is ook NumPad 8 en 2 ;)...

>>> Door Dutchy3010: Dat is nou al de derde keer dat je dit bericht post. Begint een beetje op spam te lijken, nietwaar? <<<

Nee, hij had niet goed gelezen :N...

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

ik heb een andere methode dan met 4 hefttrucks en een vrachtwagentje.

ik zal als ik thuis ben wel een filmpje maken hoe je dat kan doen

die vrachtwagen is wel nodig trouwens

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...