Preddy Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 ik heb een andere methode dan met 4 hefttrucks en een vrachtwagentje.ik zal als ik thuis ben wel een filmpje maken hoe je dat kan doen die vrachtwagen is wel nodig trouwens Over die methode was een tijdje terug een topic geopend, misschien is het wel zo makkelijk om daar even naar te linken. Dat scheelt jou ook veel werk, aangezien daar ook al te vinden is die jij volgens mij ook wil gaan maken. Reageren
Robf Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 ik heb een andere methode dan met 4 hefttrucks en een vrachtwagentje. ik zal als ik thuis ben wel een filmpje maken hoe je dat kan doen die vrachtwagen is wel nodig trouwens Over die methode was een tijdje terug een topic geopend, misschien is het wel zo makkelijk om daar even naar te linken. Dat scheelt jou ook veel werk, aangezien daar ook al te vinden is die jij volgens mij ook wil gaan maken. nah dat was niet wat ik bedoelde. dit bedoelde ik zelf gemaakt Reageren
Dx11 Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 ik heb een andere methode dan met 4 hefttrucks en een vrachtwagentje. ik zal als ik thuis ben wel een filmpje maken hoe je dat kan doen die vrachtwagen is wel nodig trouwens Over die methode was een tijdje terug een topic geopend, misschien is het wel zo makkelijk om daar even naar te linken. Dat scheelt jou ook veel werk, aangezien daar ook al te vinden is die jij volgens mij ook wil gaan maken. nah dat was niet wat ik bedoelde. dit bedoelde ik zelf gemaakt goed filmpje! als je iets wil vervoeren gewoon daarheen rijden, echt handig... zou je er ook bijv 4 motoren mee kunnen vervoeren Reageren
Robf Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 als je die erop krijgt denk ik wel, maar hoe ga jij daar 4 motoren neerzetten zonder dat ze De-spawnen? je moet ook heel rustig rijden als je bochten doorgaat, anders knalt je vracht er gegarandeerd vanaf. dat zag je met de Ambulance Reageren
Dx11 Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 als je die erop krijgt denk ik wel, maar hoe ga jij daar 4 motoren neerzetten zonder dat ze De-spawnen?je moet ook heel rustig rijden als je bochten doorgaat, anders knalt je vracht er gegarandeerd vanaf. dat zag je met de Ambulance ja was wel leuk, ambulance doet kamikaze aanval op politie Reageren
GTA_XP Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 De goeie manier om een voertuig te vervoeren is met deze: Reageren
Robf Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 die wagen ziet er strak uit. waar heb je die vandaan? en kunnen de oprij planken ook omhoog ofzo? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 (bewerkt) die wagen ziet er strak uit. waar heb je die vandaan? en kunnen de oprij planken ook omhoog ofzo? Cool dft-30, maar ik dacht altijd "waarom al die moeite om ? wagen op dft-30 te zetten, download die die dft-30 mod en je hebt gelijk ook oprijplanken erbij!" Maar je kan ze niet omhoog doen. Alleen ben ik de site vergeten Ik wil wel de bestanden van die dft- 30 in uploaden, alleen weet ik niet hoe ik dat moet doen Edit: Je wagen als je erop zet, "glijden" ze niet snel af zoals de originele. Want er is aangepast dat de wielen van een auto op de dft "vastplakken, maar rij je echt ontzettend roekeloos, dan kunnen ze eraf vallen. Nog een edit: Tadaaaaaa I found it! hier is de link >>>>KLIK<<<< Bewerkt: 8 februari 2007 door hooligun Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.