Trax Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Ik snap er geen hol van. Vinewood, iedereen dacht gelijk aan een filmster. Mwa, voor zover ik weet bestaat ze niet eens ... Kan iemand mij vertellen wie the fuck dit is? Reageren
Joriz Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Deze girl was te zien toen de officieele site net online was. Ik zou eigenlijk niet weten wie het is. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 volgens staat mij iets bij van Rochelle ofzo, het is een vaag vermoeden ik weet niet of het waar is Reageren
Juriaan Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Misschien 1 v/d vriendinnen Reageren
Sasuke Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Zijn wel meer meiden die ik niet in de game zie, maar wel in de tekeningen.. Zoals Kendl.. Die heeft bij mij een paardestaart, groene kleren.. Maar in de tekening heeft ze lang haar, andere kleding... Reageren
Redbullcola Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 weer iets om uit te zoeken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.