Jump to content

Unknown Hard Error

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik probeer via uitschakelen en dan de shift knop indrukken in de slaapstand te komen,

Dit werkt eventjes maar dan komt hij terug op het bureaublad met de volgende error:

Unknown Hard Error (Rechts onder inbeeld geel icoontje bij de klok)

Heeft iemand een oplossing?

foutmx5.jpg

http://img253.imageshack.us/img253/9986/foutmx5.jpg

Bewerkt: door -supremecars-
Geplaatst:

Ik heb even via onze grote vriend Google gezocht en het blijkt waarschijnlijk een bestand te zijn dat is beschadigd. Ik hoop voor je, dat je Windows nog wel gewoon kan afsluiten, anders moet je Windows opnieuw installeren.

Krijg je als je op de tekstballon klikt de foutmelding te zien? Dat kan helpen naar het zoeken van de fout. Het is volgens mij een .dll of iets met de hardware (de connectie tussen de hardware en Windows).

Geplaatst:

Dat lijkt me inderdaad logisch. Wat je kan proberen is het volgende:

- Hernoem de foute .dll.

- Zet de nieuwe .dll ernaast.

- Verplaats de foute (hernoemde) .dll naar een andere, makkelijk terug te vinden map buiten de Windows map.

Hopelijk kan het nu wel. Verwijder de foute .dll niet, voor het geval dat de nieuwe niet geaccepteerd wordt. Maak ook backups van belangrijke bestanden (savegames, afbeeldingen, documenten, etc).

Mocht je pc afsluiten en een foutmelding geven tijdens het opstarten, en daarbij niet verder willen opstarten, kan je via het thuisnetwerk op je pc komen en zo de oude .dll weer plaatsen. Daarna je pc opnieuw opstarten. In dat geval kan je je pc hopelijk nog wel gebruiken, maar heb je dus een afsluit probleem.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...