kevin software Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 wat is een handig progje om een trainer te maken? Reageren
DaBeast Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Best wel makkelijk te vinden, die programma's. En vooral als je Google gebruikt. Hiermee had ik al raak na de eerste link. In het vervolg gewoon even op Google zoeken dus. De site is wel in het duits, maar je kan er denk ik wel aan uit. PC Trainer Maker. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
kevin software Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 is er een tut. voor een trainer te maken? Reageren
Puma Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Best wel makkelijk te vinden, die programma's. En vooral als je Google gebruikt. Hiermee had ik al raak na de eerste link. In het vervolg gewoon even op Google zoeken dus. is er een tut. voor een trainer te maken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.