Suepahfly Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Als ik GTA speelt gaat voor mijn gevoel het spel 2x zo langzaam als dat het eerst ging . Maar hier is dus het rare. Ik weet dat als je bepaalde cheats saved dat, dat kan gebeuren. maar ik cheat niet. en zoiezo als ik een nieuwe savegame begin heeft ie hetzelfde en is ie net zo langzaam om het te controleren heb ik GTA san adreas even bij een vriend gespeeld (Die wel cheat) en daar was het echt duidelijke sneller. wat zou het probleem kunnen zijn. ik word er helemaal naar van en ik ben al zo ver dat ik het zonde vind het spel er af te gooien en opnieuw te installeren. groeten, the fly >>> Door Dutchy3010: Ik vrees dat we eerder te maken hebben met een probleem met je PC. Verplaatst naar "hardware problemen" .<<< Reageren
Silverbyte Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Weet je zeker dat je geen spelvertragende cheats als slowitdown of noseonglass hebt gebruikt? Wat je ook kunt proberen, is andere progamma's zoals MSN of internet-vensters sluiten. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Het ligt waarschijnlijk aan je processor of videokaart, een van deze (of allebei) is niet snel genoeg. Ga naar Start -> uitvoeren -> Typ: dxdiag Nu krijg je je systeem specificaties te zien. Post de snelheid van je processor, (in het eerste tabblab te vinden) en het geheugen van je videokaart. (Te vinden bij het tabblad 'beeldscherm'). Je kunt GTA San Andreas ook gewoon deinstalleren en weer opniew installeren, omdat je savegames dan automatisch bewaard blijven. Ga ook naar Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files. Verwijder daar het bestandje gtasa_set. Dit kan geen kwaad, alleen al je settings zijn weer standaard. Je controls en dergelijke zal je nu wel weer opnieuw moeten instellen zoals jij wilt. Nu is je GTA San Andreas weer als 'vroeger', toe hij nog wel goed liep. Succes! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Dat heeft je vriend waarschijnlijk ook een betere PC. Je kan sowieso dat even doen wat 'Flying Dutchman' al zei, dan weten wij ook of jouw PC GTA San Andreas aankan. Ik weet niet of het verwijderen van het bestand 'gta_sa_set' nut heeft. Dit omdat ik niet weet of je de instellingen hoger hebt gezet, of dat je misschien GTA in de tussentijd wel of niet hebt verwijderd. Vandaar dat ik toch nog even reageer. Wat je natuurlijk sowieso kan doen is het lager zetten van instellingen, in GTA zelf. Zet de volgende opties wat lager; 'Draw distance', 'Visual FX quality' en 'Anti Aliasing'. Het beste is om als eerst de resolutie wat lager te zetten. Als je hem nu op 1024x786 hebt staan, kun je hem proberen even terug te zetten naar bijvoorbeeld 960x600 of 800x600. Misschien is het dan ook nog wel handig om te weten wat je nu lager zet. Als je de 'Draw Distance' naar beneden haalt betekent dit dat je minder ver in de verte kan kijken. Haal je de 'Visual FX quality' naar beneden, dan daalt natuurlijk de kwaliteit van het spel in zijn geheel. Tot slot; Als je 'Anti Aliasing' lager zet krijgen de objecten in San Andreas wat meer kartelachtige vormen. Probeer eens wat van de oplossingen, en laat ons horen als het gelukt is, of als je problemen blijft houden! Reageren
Suepahfly Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Dat heeft je vriend waarschijnlijk ook een betere PC. Je kan sowieso dat even doen wat 'Flying Dutchman' al zei, dan weten wij ook of jouw PC GTA San Andreas aankan. Ik weet niet of het verwijderen van het bestand 'gta_sa_set' nut heeft. Dit omdat ik niet weet of je de instellingen hoger hebt gezet, of dat je misschien GTA in de tussentijd wel of niet hebt verwijderd. Vandaar dat ik toch nog even reageer.Wat je natuurlijk sowieso kan doen is het lager zetten van instellingen, in GTA zelf. Zet de volgende opties wat lager; 'Draw distance', 'Visual FX quality' en 'Anti Aliasing'. Het beste is om als eerst de resolutie wat lager te zetten. Als je hem nu op 1024x786 hebt staan, kun je hem proberen even terug te zetten naar bijvoorbeeld 960x600 of 800x600. Misschien is het dan ook nog wel handig om te weten wat je nu lager zet. Als je de 'Draw Distance' naar beneden haalt betekent dit dat je minder ver in de verte kan kijken. Haal je de 'Visual FX quality' naar beneden, dan daalt natuurlijk de kwaliteit van het spel in zijn geheel. Tot slot; Als je 'Anti Aliasing' lager zet krijgen de objecten in San Andreas wat meer kartelachtige vormen. Probeer eens wat van de oplossingen, en laat ons horen als het gelukt is, of als je problemen blijft houden! Ja ik heb de waarde van het spel wat lager gezet en hij doet het weer normaal:) maar ik baal er wel van nu is ie veel lelijker en eerst was ie wel snel met hogere waarden hoe kan dan? ik zat te denken aan spyware miss dat de pc in zijn geheel slomer word en dus zo ook het spel(ik heb namelijks niks geinstalleerd) en ik download eigenlijk amper omdat ik een snelle pc wil houden, en voor me gevoel is me pc zelf niet slomer iig hij doet het weer:P maar ik snap het niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.