theking1865 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Hoe kan je in de at 400 komen, want de ingang is wat te hoog om in te komen :s Reageren
Silverbyte Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) Als je de AT-400 in de hangar op de luchthaven van Las Venturas bedoeld, kan ik er kort over zijn. Loop simpelweg de verhoging binnenin de hangar op, en druk op de knop/toets waar je een voertuig mee betreed. Veel vliegplezier! Bewerkt: 31 januari 2007 door Silverbyte Reageren
Rullez Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Volgens mij is dit vilegtuig alleen maar te vinden op het vliegveld van las venturas. En hierzo is er een grote trap voor de ingang van het vliegtuig. Reageren
theking1865 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Ik bedoel, ik heb de mod "n00bmode v1.2" ofzo en daar kan je een at 400 spawnen Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) Je kan idd wel de n00bmode gebruiken, maar dan crasht je SA iedere zoals bij mij. Wat je kunt doen is de Crazy Trainer downloaden. Deze heeft liefst 151 functies inc. carspawner Maar helaas is naar Las Venturas Airport gaan de enigste manier om in de AT-400 te kunnen betreden. Bij mij is er een bug waar ik zonder verhoging binnen kan gaan Bewerkt: 31 januari 2007 door hooligun Reageren
Bling Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Ik bedoel, ik heb de mod "n00bmode v1.2" ofzo en daar kan je een at 400 spawnen Dat vermoeden had ik al toen ik je eerste bericht las.. Maargoed, probeer desnoods eens een wat hogere auto voor de deur van de AT400 te parkeren. Klim daar dan bovenop, zodat je je op een goede hoogte bevindt, waardoor je wel de deur kunt openen, en je dus zonder problemen alsnog in kunt stappen. Reageren
Zeus Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Op de vliegvelden heb je ook van die vliegtuig trappen die je met zo'n baggage-truck kan verplaatsen. Als je die voor de ingang van je at 400 plaatst kun je er ook in. Reageren
theking1865 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Ik bedoel, ik heb de mod "n00bmode v1.2" ofzo en daar kan je een at 400 spawnen Dat vermoeden had ik al toen ik je eerste bericht las.. Maargoed, probeer desnoods eens een wat hogere auto voor de deur van de AT400 te parkeren. Klim daar dan bovenop, zodat je je op een goede hoogte bevindt, waardoor je wel de deur kunt openen, en je dus zonder problemen alsnog in kunt stappen. Bus er naast geplaatst en nu kan ik er in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.