Jump to content

rijschool: waar je die barrel rol moet maken

sNICKer

Recommended Posts

ik zit vast in de rijschool aan die oefening waar je met je auto een barrel rol moet maken. mijn auto draait echt traag en als ik op mijn vier wielen terechtkom dan heb ik altijd te veel schade. heeft iemand tips ? het is toch op de zelfde manier als bij een vliegtuig, toch ?

Delen op andere websites

ik zit vast in de rijschool aan die oefening waar je met je auto een barrel rol moet maken. mijn auto draait echt traag en als ik op mijn vier wielen terechtkom dan heb ik altijd te veel schade. heeft iemand tips ? het is toch op de zelfde manier als bij een vliegtuig, toch ?

Je kunt met je linker analoge stick je rol-snelheid iets regelen. Daarnaast kun je ook de schans iets verder naar buiten nemen om sneller te rollen.

Delen op andere websites

sorry dat ik twee berichten na elkaar nalaat, maar ik wilde dit er nog aan toe voegen. telkens als ik probeer mijn barrel rol te doen kom ik altijd als damage penalty -100%. heeft iemand tips hoe ik goed kan terechtkomen ?

Delen op andere websites

sorry dat ik twee berichten na elkaar nalaat, maar ik wilde dit er nog aan toe voegen. telkens als ik probeer mijn barrel rol te doen kom ik altijd als damage penalty -100%. heeft iemand tips hoe ik goed kan terechtkomen ?

Als je weet dat je het niet goed ga doen, waarom dan niet de EDIT knop gebruiken?

Delen op andere websites

Als je weet dat je het niet goed ga doen, waarom dan niet de EDIT knop gebruiken?

<_< , sorry niet aan gedacht hoor ... bedankt voor de "nuttige" informatie. om op het onderwerp terug te komen: moet je dan aan de rand van de ramp gaan rijden ?

Bewerkt: door sNICKer
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...