sNICKer Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 ik zit vast in de rijschool aan die oefening waar je met je auto een barrel rol moet maken. mijn auto draait echt traag en als ik op mijn vier wielen terechtkom dan heb ik altijd te veel schade. heeft iemand tips ? het is toch op de zelfde manier als bij een vliegtuig, toch ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 ik zit vast in de rijschool aan die oefening waar je met je auto een barrel rol moet maken. mijn auto draait echt traag en als ik op mijn vier wielen terechtkom dan heb ik altijd te veel schade. heeft iemand tips ? het is toch op de zelfde manier als bij een vliegtuig, toch ? Je kunt met je linker analoge stick je rol-snelheid iets regelen. Daarnaast kun je ook de schans iets verder naar buiten nemen om sneller te rollen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sNICKer Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 ok, maar kun je iets duidelijker zijn ? hoe moet ik mijn left analog stick bewegen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sNICKer Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 sorry dat ik twee berichten na elkaar nalaat, maar ik wilde dit er nog aan toe voegen. telkens als ik probeer mijn barrel rol te doen kom ik altijd als damage penalty -100%. heeft iemand tips hoe ik goed kan terechtkomen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-nigga Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 gewoon je left anolog stick naar links drukken zodat je sneller spint en land je ook goed >>zonder schade Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 sorry dat ik twee berichten na elkaar nalaat, maar ik wilde dit er nog aan toe voegen. telkens als ik probeer mijn barrel rol te doen kom ik altijd als damage penalty -100%. heeft iemand tips hoe ik goed kan terechtkomen ? Als je weet dat je het niet goed ga doen, waarom dan niet de EDIT knop gebruiken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Ik heb gemerkt dat het ook heel belangrijk is dat je in de lucht GEEN gas geeft! Anders draait hij ook te traag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sNICKer Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 (bewerkt) sorry dat ik twee berichten na elkaar nalaat, maar ik wilde dit er nog aan toe voegen. telkens als ik probeer mijn barrel rol te doen kom ik altijd als damage penalty -100%. heeft iemand tips hoe ik goed kan terechtkomen ? Als je weet dat je het niet goed ga doen, waarom dan niet de EDIT knop gebruiken? <_< , sorry niet aan gedacht hoor ... bedankt voor de "nuttige" informatie. om op het onderwerp terug te komen: moet je dan aan de rand van de ramp gaan rijden ? Bewerkt: 21 november 2004 door sNICKer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.