$NeoSyp$ Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Hallo, bestaat er zoiets als een skin changer voor GTA: SA? Dus bv een trainer die hetzelfde doet als de cheat in GTA: VC deed, namelijk je veranderen in een ander personage of ped. Nou heb ik graag een trainer voor GTA: Sa die hetzelfde doet. IK zou het namelijk ook kunnen modden, maar dan zou ik dus alle txd's van CJ moeten vervangen en daarbij ook nog eens uitvogelen welk stuk waar moet (aangezien die peds maar uit een txd bestaan, of 2). Dit zou erg handig van pas komen bij mijn filmpjes, ik kan hiermee zeg maar opgaan in de menigte, zodat je niet meer CJ ziet. PS ik zoek zelf ook nog op google maar met weinig resultaat... Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Je kunt eens op gtagaming.com kijken, daar staan een aantal skins voor CJ. Ik heb echter geen idee hoe je ze moet installeren. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Ja maar dit zjn allemaal dingen die je moet installeren met txd editor... ik wil gewoon met 1 druk op de knop (of een combinatie ) cj veranderen in een ped, zonder steeds te modden... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.