Jump to content

beschadigde data

jelloke

Recommended Posts

hallo iedereen,

Ik heb al een paar keren proberen vals te spelen :*D door de 100% savegames te downloaden van hier en zelfs nog verschillende andere sites.

maar de data lijkt elke weer beschadigd.

Ofwel pak ik gewoon alles uit (met of zonder winrar), ik verander het cijfer vanachter in een 2, want ik heb al 2 savegames, ik kijk even op de psp bij: hulp bij opgeslagen data of zoiets, en daar komt het dan..

BESCHADIGDE DATA

weet iemand hoe dit komt?

greetz Jelle

Delen op andere websites

hallo iedereen,

Ik heb al een paar keren proberen vals te spelen :*D door de 100% savegames te downloaden van hier en zelfs nog verschillende andere sites.

maar de data lijkt elke weer beschadigd.

Ofwel pak ik gewoon alles uit (met of zonder winrar), ik verander het cijfer vanachter in een 2, want ik heb al 2 savegames, ik kijk even op de psp bij: hulp bij opgeslagen data of zoiets, en daar komt het dan..

BESCHADIGDE DATA

weet iemand hoe dit komt?

greetz Jelle

Je noemt daar al de reden. Als je het cijfer van de map verandert om hem van slot te veranderen, dan zal de savegame altijd corrupt raken en aangeven dat het bestand beschadigt is. Als je wil dat de savegame werkt, zal je toch eerst je bestaande savegames van je memory card moeten halen en ze opslaan op je pc. Daarna kan je de 100% savegame erop zetten en spelen.

Delen op andere websites

Dit ligt niet aan de savegame of aan je spel, maar dat ligt aan jezelf. Grand Theft Auto Vice City Stories verbied namelijk om het nummer aan te passen, vaak zijn de 100% savegames in slot 1 dus dan zul je via de opslag functie in het spel het slot moeten veranderen, want het cijfer in de map kun je niet ongezien veranderen, want dan krijg je gewoon een Corupt data melding zoals je zelf al aangeeft. Ze hebben dit gedaan omdat de savegame niet één bestand is, maar een hele map en die verander je niet zo maar even, alhoewel het wel zo lijkt gezien andere saves.

Wat je nou kunt doen is het volgende. Start het spel en sla eerst even je eigen savegame op slot, dan zet je de savegame van 100% erop en dan start je gewoon de savegame van slot 1 en dan heb je ook een 100%. Ik hoop dat je het een beetje begrijpt, en mocht dat niet zo zijn dan kan je mij of één van de andere daar natuurlijk altijd over contacteren. Veel succes!

@ van den II: Geeft niet, ik weet zeker dat hij ook wat aan jouw info heeft. :D

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

kan ik dan mijn eigen savegame van 50% :) van naam veranderen en terug op mijn psp zetten?

Edit: Summerbase was me voor.Ik ga het zo wel laten ;) maar toch bedankt voor de moeite

Bewerkt: door jelloke
Delen op andere websites

Nou ik denk wel dat ik het probleem weet. Je moet gewoon van de savegame afblijven, alleen verplaatsen is geoorloofd. Als je het cijfer achter in de naam van de savegame (dit cijfer duidt aan in welk slot de savegame opgeslagen is) gaat veranderen, kan de PlayStation Portable het bestand niet meer lezen en geeft 'ie aan dat de data beschadigd is. Gewoon van de naam van de savegame afblijven dus. ;)

Stel nou dat de gedownloade savegame op slot 0 is opgeslagen, dan zul je de savegame die je op slot 0 op jouw memory card hebt opgeslagen even weg moeten halen of op een ander slot op moeten slaan. Alleen dan kan je zonder savegames te verliezen normaal spelen.

Edit @ hierboven: nee, je moet gewoon van de naam van de savegame afblijven. Anders gaat het geheid verkeerd. ;)

Trouwens, SummerBase was me voor. Dizzee ook trouwens. :7

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...