Jump to content

Nieuw


Gino99

Recommended Posts

Die sites zeggen zoveel.

Zolang Rockstar het niet officieel bevestigt moet je het niet geloven :)

EDIT:

Ja, hij zou erin kunnen voorkomen.

In GTA SA kom je ook Claude van GTA III tegen, dus waarom niet?

Bewerkt: door Bv202
Link to comment
Delen op andere websites

Die sites zeggen zoveel.

Zolang Rockstar het niet officieel bevestigt moet je het niet geloven :)

EDIT:

Ja, hij zou erin kunnen voorkomen.

In GTA SA kom je ook Claude van GTA III tegen, dus waarom niet?

Je ik weet het allemaal nog niet zeker ik ben net een kwartier op het forum maar met allemaal die fake screens zul je wel gelijk hebben :YIk hoop dat het allemaal een beetje gaat lukken met deze site maar ik ga zoveel mogelijk nieuwtjes zoeken over Gta 4 :D

Bewerkt: door gino99
Link to comment
Delen op andere websites

Die sites zeggen zoveel.

Zolang Rockstar het niet officieel bevestigt moet je het niet geloven :)

EDIT:

Ja, hij zou erin kunnen voorkomen.

In GTA SA kom je ook Claude van GTA III tegen, dus waarom niet?

Je ik weet het allemaal nog niet zeker ik ben net een kwartier op het forum maar met allemaal die fake screens zul je wel gelijk hebben :YIk hoop dat het allemaal een beetje gaat lukken met deze site maar ik ga zoveel mogelijk nieuwtjes zoeken over Gta 4 :D

Hmm Ja...

Ik denk het niet dat hij erin voorkomt.

maarja leuk lijkt me het wel

met zijn Homies :puh:

EDIT: ik zie net staan dat het een gerucht is bij Rumored

klikkie

Bewerkt: door Da Phoenix
Link to comment
Delen op andere websites

Maar volgens die fake screens is gta veel anders dan normaal kot dat omdathet voor de ps3 en de xbox 360 is of is het gewoon de nieuwe stijl van Grand Theft Auto :?

Fake betektend Nep

dus NEPPE SCREENS

niemand kan dus nog weten hoe GTA 4 er uit komt te zien qua omgeving enzo

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou natuurlijk altijd leuk zijn als er echt een site was om te vertrouwen . Helaas is er maar een bij wie je dat maar verlopig kan en dat is de officieele site . Ga er maar 100% op uit dat dit een leugen is . Mensen denken denk ik dat dit de manier van aandacht trekken is . Negatiefe aantrekken heet dat . Ik denk niet dat het waar . Maar het is iets om over na te denken . Zoals welke rol moet hij dan spelen . ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou natuurlijk altijd leuk zijn als er echt een site was om te vertrouwen . Helaas is er maar een bij wie je dat maar verlopig kan en dat is de officieele site . Ga er maar 100% op uit dat dit een leugen is . Mensen denken denk ik dat dit de manier van aandacht trekken is . Negatiefe aantrekken heet dat . Ik denk niet dat het waar . Maar het is iets om over na te denken . Zoals welke rol moet hij dan spelen . ^_^

Jah dat klopt het is ook allemaal een groote nep denk ik maar ik denk er steeds over na hoe het er echt zou uitzien :?

Link to comment
Delen op andere websites

Die sites zeggen zoveel.

Zolang Rockstar het niet officieel bevestigt moet je het niet geloven :)

EDIT:

Ja, hij zou erin kunnen voorkomen.

In GTA SA kom je ook Claude van GTA III tegen, dus waarom niet?

Je ik weet het allemaal nog niet zeker ik ben net een kwartier op het forum maar met allemaal die fake screens zul je wel gelijk hebben :YIk hoop dat het allemaal een beetje gaat lukken met deze site maar ik ga zoveel mogelijk nieuwtjes zoeken over Gta 4 :D

Dan wens ik je succes met nieuwtjes zoeken, want die zijn er nog niet. Alles wat bekend is over GTA4 staat hier, en zoals je kan zien is dat niet veel.

Reken er maar totaal niet op dat CJ, Tommy of Claude in GTA4 voorkomt, aangezien Rockstar heeft gezegd dat GTA4 qua verhaallijn niet met de steden daarvoor te maken zal hebben. Wel wordt algemeen aangenomen dat de graphics enorm verbeterd worden, omdat bij het andere spel met de RAGE-engine er ook goede graphics zijn. En het komt uit op de next-gen consoles Xbox 360 en de PS3.

Als laatste wil ik er aan toevoegen, dat als Rockstar iets bekend maakt, dat het dan via de officiële fansites (zoals GTAGames.nl) bekend wordt gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat klopt maar ik ken nog een site waar nog iets meer op staat van gta 4 www.gta4.net ik hoop dat je er iets aan hebt groeten gino!

Maar hoe betrouwbaar is die?

Zo betrouwbaar dat 'ie niet bereikbaar is. Tevens is het niet een officiële site van Rockstar, dus geen officiële berichten.

Domeinen op naam van Rockstar Games:

* GTA4.com

* GrandTheftAuto4.com

* vicecitystories.com - eerst van gtaportable.com, maar tegenwoordig van Rockstar Games.

Dus geen GTA4.net :N

Edit: In dit topic staat dus iets meer informatie, maar meer is er eigenlijk niet.

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Als er echt nieuws zoals screenshots of artwork of info komt is dat te lezen op gtagames en te zien op de officiele GTA IV site. Zolang je op deze 2 plaatsen niets ziet is er ook niks :N

gratz,

Bors H.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...