BigM Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Als er echt nieuws zoals screenshots of artwork of info komt is dat te lezen op gtagames en te zien op de officiele GTA IV site. Zolang je op deze 2 plaatsen niets ziet is er ook niks gratz, Bors H. Nouja wat jij zegt is waar . Maar ik zou toch meer geloven op de officieele site . Want ik wil de admins niet beledigen Maar meestal is het op gtaFORUM al veel eerder bekend als op gtaGAMES . Aangezien de leden daar meer naar aan het zoeken zijn . Maar vergeet niet dat er echt nog wel erg veel sites zijn waar mensen er ook al snel up-2-date zijn . Maar dan moet je het wel bij een site doen die door profesioneele word gerunt . Zoals gtagames . En het moet in een taaltje zijn die je zelf duidelijk snapt . Anders begrijp je het nog niet.
Gino99 Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Als er echt nieuws zoals screenshots of artwork of info komt is dat te lezen op gtagames en te zien op de officiele GTA IV site. Zolang je op deze 2 plaatsen niets ziet is er ook niks gratz, Bors H. Nouja wat jij zegt is waar . Maar ik zou toch meer geloven op de officieele site . Want ik wil de admins niet beledigen Maar meestal is het op gtaFORUM al veel eerder bekend als op gtaGAMES . Aangezien de leden daar meer naar aan het zoeken zijn . Maar vergeet niet dat er echt nog wel erg veel sites zijn waar mensen er ook al snel up-2-date zijn . Maar dan moet je het wel bij een site doen die door profesioneele word gerunt . Zoals gtagames . En het moet in een taaltje zijn die je zelf duidelijk snapt . Anders begrijp je het nog niet. Jah dat klopt er zijn tot nu toe alleen wat Fake-screens
Recommended Posts