Jump to content

Traag as hell

Recommended Posts

Geplaatst:

hey mensen,

dit zijn de settings van mijn pc, maar ik moet jullie zeggen dat ik GTA San Andreas al eerder twee keer heb geinstalleerd en gespeeld op deze pc zonder problemen (enkel het vuur in het spel verliep veel trager)

nu ik het spel voor een derde keer wil installeren gaat het hier heel traag, heb alles op het laagste gezet en dan kan ik deftig spelen voor een 10-tal seconden, maar dan gaat het heel traag

als ik even terug naar windows ga met de windows toets op mijn keyboard en terug naar het spel, heb ik weer een 10-tal seconden geen problemen

het raarste is gewoon dat ik hier vroeger geen enkel probleem mee had, heb al allerhande virusscanners en anti-spyware gedraaid en zelfs mijn videocard geupdate maar niks werkte

iemand die hier een pasklaar antwoord voor heeft??

ik weet dat 32 MB te weinig is, maar dit lukte dus ooit!

PROCESSOR: Intel Pentium III, 900MHz

MEMORY: 384 MB RAM

VIDEO KAART: NVIDIA Geforce 2 MX/MX 400

MEMORY: 32 MB

CURRENT DISPLAY MODE: 1024 x 768 (32bit) (60Hz)

Geplaatst: (bewerkt)

In eerste instantie. Welkom op dit forum

Dat is inderdaad veel te weinig. Misschien ligt het dan toch aan je VD-kaart maar 32 mb is echt te weinig. Op mijn mp3 speler staat meer :puh:

Heb je laatst toevallig nog programma's gedownload die veel mb in beslag namen?? misschien ligt het daaraan

Bewerkt: door Godfather

ja, ik weet het

maar hoe komt het dan dat ik dit spel eerder kon spelen?

en geen zware programmas geinstalleerd recentelijk

Bewerkt: door De Vos
Geplaatst:

Misschien is de DVD-rom wel kapot, dat er dingen fout geïnstallerd zijn. En anders is je computer gewoon echt veel te langzaam. Het kan ook dat er terwijl je San Andreas speelt heel veel processen op je computer aan de gang zijn, wat veel gebruiksgeheugen kost, waardoor San Andreas slechter loopt. Als je San Andreas aan het doen bent, ga dan eens terug naar het bureaublad (die toets met het vlaggetje op je toetsenbord, naast ALT). Doe dan control-alt-delete en ga in het taakbeheer naar het tabblad 'processen'.

Als daar erg veel processen bezig zijn ligt het daar misschien aan. Onder veel verstaat men meer als 60 processen (60 is het gemiddelde). Kijk dan ook meteen eens naar het tabblad "Prestaties". Als op de grafiek van het CPU-grafiek een constante hoge lijn is, zijn er inderdaad te veel processen aan de gang. Je kunt niet zomaar een proces beëindigen, dit kan ernstige gevolgen voor WIndows hebben. Raadplaaeg een computerreperateur...

Dan blijven 2 mogelijkheden over: JE dvd-rom is beschadigd, waardoor SA niet goed geïnstalleerd is, of je computer is echt te traag. En dat hij het in het begin wel goed deed: ik denk dat dat komt doordat je het dan de eerste keer draait. Begrijp het als een soort "beginnersgeluk" van een PC.

Oh ja: En als je in het taakbeheer onder het tabblad 'prestaties' kijkt, zie je dan de grafiek van 'CPU-gebruik' de hele tijd bijna vol staan?

Bewerkt: door MartyCeha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...