Jump to content

meerdere voertuigen?

Recommended Posts

Geplaatst:

heej, ik heb een leuk scootertje.. coole nrg:D in san.. maarre is het mogelijk om nog een scootertje te plaatsen door bijvoorbeeld alles te kopieren van MOPED in handling en al die bestandjes maar een andere naam geven zoals BROMMER bijvoorbeeld en alleen de dff en txt anders dan.. is dit mogelijk?

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp wil je dat eenzelfde mod nog een andere auto/motor vervangt.

Verander dan de naam van de mod van Bv. nrg.txd en nrg.dff naar freeway.txd en freeway.dff en vervang die dan in gta3.img.

Veel succes met je mod en nog welkom op het forum! :cya:

Geplaatst:

als je het goed begrijpt zou je moeten snappen dat hij geen auto wil vervangen maar er gewoon een bij te maken. volgens mij is dit niet zo makkelijk of kan het niet. ik zou niet weten hoe

Geplaatst:

Uit je context versta ik dat je auto's wilt toevoegen en niet vervangen? In dat geval weet ik wel een tutorial staan. Helaas is deze wel voor Grand Theft Auto: Vice City. Voor San Andreas zou dat *ongeveer* hetzelfde moeten zijn. Aleen dat de dingen iets anders in elkaar zitten. Zoals andere ID nummers en extra data files. Tevens moet je ook een ervaren coder zijn om dit een beetje te snappen.

Moest dit niet zijn wat je bedoelt, maar dat je bedoelt dat de ingame naam van de auto verandert wordt, kan dat met een GXT editor. In een GXT bestand zit practisch alle tekst die er in het spel voorkomt. Dus ook de namen van de auto's.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...