jeroen1990 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 heej, ik heb een leuk scootertje.. coole nrg:D in san.. maarre is het mogelijk om nog een scootertje te plaatsen door bijvoorbeeld alles te kopieren van MOPED in handling en al die bestandjes maar een andere naam geven zoals BROMMER bijvoorbeeld en alleen de dff en txt anders dan.. is dit mogelijk? Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Als ik het goed begrijp wil je dat eenzelfde mod nog een andere auto/motor vervangt. Verander dan de naam van de mod van Bv. nrg.txd en nrg.dff naar freeway.txd en freeway.dff en vervang die dan in gta3.img. Veel succes met je mod en nog welkom op het forum! Reageren
EXIT Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 als je het goed begrijpt zou je moeten snappen dat hij geen auto wil vervangen maar er gewoon een bij te maken. volgens mij is dit niet zo makkelijk of kan het niet. ik zou niet weten hoe Reageren
DaBeast Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Uit je context versta ik dat je auto's wilt toevoegen en niet vervangen? In dat geval weet ik wel een tutorial staan. Helaas is deze wel voor Grand Theft Auto: Vice City. Voor San Andreas zou dat *ongeveer* hetzelfde moeten zijn. Aleen dat de dingen iets anders in elkaar zitten. Zoals andere ID nummers en extra data files. Tevens moet je ook een ervaren coder zijn om dit een beetje te snappen. Moest dit niet zijn wat je bedoelt, maar dat je bedoelt dat de ingame naam van de auto verandert wordt, kan dat met een GXT editor. In een GXT bestand zit practisch alle tekst die er in het spel voorkomt. Dus ook de namen van de auto's. [Tutorial]Auto's in Vice City toevoegen. [Download]San Andreas GXT editor. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.