EXIT Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 hey, is het mogelijk om bij mij thuis met mijn draadloos netwerk om andere computers te beheren en over te nemen waneer nodig. of te zien wat andere aan het doen zijn ik heb een belkin 54g Reageren
Mania-92 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 hey, is het mogelijk om bij mij thuis met mijn draadloos netwerk om andere computers te beheren en over te nemen waneer nodig. of te zien wat andere aan het doen zijnik heb een belkin 54g Uhm correct me if I'm wrong, maar volgens mij is het bij wet verboden mensen zo te bespieden zonder dat ze er vanaf weten. Reageren
EXIT Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) op een eigen thuis netwerk? op ons school kan de leraar ook gewoon zien wat een andere computer van de school aan het doen is Bewerkt: 31 januari 2007 door EXIT Reageren
-Niels- Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) Thuis mag je uiteraard je eigen netwerk beheren en overnemen van Pc's wanneer dat nodig is. Zelf gebruiken wij op school: RealVNC. Dit programmatje is na het installeren er van heel makkelijk te gebruiken, op school kennen wij het wachtwoord, dus we ouwehoeren regelmatig met andere computers. Je moet alleen wat poorten openzetten in je router, ik heb het zelf ook geprobeerd, maar mijn netwerk kon er blijkbaar niet door. (Moet het ook nog wat beter onderzoeken) Dit is de download-link: Klik! Je moet gewoon wat letters intypen, daar en dan downloaden maar. (Niet alles correct invullen) Bewerkt: 31 januari 2007 door -Niels- Reageren
Ewoud Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) Ik raad RealVNC af. Er zijn programma's gratis verkrijgbaar zijn en meer kunnen. Zal wel is binnekort meer over Remote Beheer vertellen. Bewerkt: 31 januari 2007 door Ewoud Reageren
-Niels- Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Ik raad RealVNC af. Er zijn programma's gratis verkrijgbaar zijn en meer kunnen.Zal wel is binnekort meer over Remote Beheer vertellen. Op school gebruiken we ook VNC en we hebben er nooit problemen mee. En wij gebruiken de gratis versie. Reageren
Ewoud Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Ik raad RealVNC af. Er zijn programma's gratis verkrijgbaar zijn en meer kunnen. Zal wel is binnekort meer over Remote Beheer vertellen. Op school gebruiken we ook VNC en we hebben er nooit problemen mee. En wij gebruiken de gratis versie. Wat ik hiermee bedoel te zeggen er zijn uitgebreidere versies en de uitgebreide versie van RealVNC kost geld. Reageren
-Niels- Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Aha..maar kun je inderdaad binnenkort wat meer over dat andere vertellen, voor thuis vind ik het ook wel handig. Reageren
EXIT Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) wat ik eigelijk wil doen is kunnen zien en beheren wat er op mijn computer gebeurt die op men slaapkamer staat. die sneller is dan de gewone huis computer. en ook vaak word gebruikt door anderen dus: als ik beneden in de bank zit dat ik dan mijn computer kan bekijken en kan beheren Bewerkt: 31 januari 2007 door EXIT Reageren
Mania-92 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Maar je mag dit soort shit toch alleen gebruiken als diegene ervan afweet, anders is het toch hacken. Reageren
-Niels- Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) Maar je mag dit soort shit toch alleen gebruiken als diegene ervan afweet, anders is het toch hacken. Nee, zolang je een eigen netwerk hebt en die beheert heb je de rechten om dat te doen. Ga ik bijvoorbeeld via zo'n programma op jou PC, dan spreek je over hacken. Bewerkt: 31 januari 2007 door -Niels- Reageren
EXIT Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 wanneer wilt iemand mijn uitleggen welk progje het best gebruik en hoe ik het moet gebruiken Reageren
Mania-92 Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 wanneer wilt iemand mijn uitleggen welk progje het best gebruik en hoe ik het moet gebruiken Als jij even uitlegt wat je nou precies wilt? Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) <...>als ik beneden in de bank zit dat ik dan mijn computer kan bekijken en kan beheren Daar bestaat in Windows een functie voor, namelijk Extern Bureaublad. Ga naar Configuratiescherm -> Netwerk en Internetverbindingen -> Klik in het menu links op Extern Bureaublad. Ga naar de Tab 'Verbindingen van buitenaf' en vink 'Gebruikers mogen een externe verbinding met deze computer maken' aan. Klik nu op 'Externe Gebruikers selecteren ... ' en daarna op 'Toevoegen ... '. Klik op 'Locaties ...'. Normaal staan daar alle computers die in je netwerk hangen, selecteer er een, bijvoorbeeld PC Woonkamer. In het dialoogkader geef je dan op: Objectnaam (PC Woonkamer) . Klik dan op OK, Ok , toepassen en OK. Ik hoop dat dit gaat werken, want ik heb het zelf niet getest. Bewerkt: 3 februari 2007 door Big Boss Reageren
EXIT Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 dan kan ik nog niet meekijken wat er op dat moment op mijn computer gebeurt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.