Cenzy Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Hey Hallo , Ik denk dat ik hier moet zitten , maar als ik fout zit , zet dit topic dan maar ergens anders hé , maar.. Heeft er iemand een MAFIA BROEK voor Claude. Voor wie niet kan volgen , het is voor de Skin hé Ik ben hem aan het veranderen en ik ben al aan het Goooglen geweest op die GTA III skin site's Maar heb geen maffia broek gevonden Heeft er iemand z'on een broekje voor mij ? Alvaast Bedankt Cenzy Reageren
Puma Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Ik weet niet precies hoe, volgens mij zit GtaIII (bijna) hetzelfde in elkaar als GtaVC, en dan zou je in de Gta Vice City map ergens een map "Skins" moeten vinden, waarin een aantal .bmp bestanden zijn. Een daarvan open je in een afbeeldingbewerkingsprogramma (Photoshop, PaintShopPro, eventueel Paint maar dat is ***kwaliteit) (meestal dan), sla je 'm op in die Skins map als .bmp, op en je GtaIII en dan kun je een skin kiezen.. Volgens mij dan want ik heb nooit GtaIII gehad dus ik kan je er niet veel over vertellen... Ik hoop dat ik je wat geholpen heb, Grtz Puma. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.