Jump to content

Help!

SmoothCriminal

Recommended Posts

Geplaatst:

Dus.. na heel lange tijd ben ik weer begonnen aan GTA SA, maar nu kom ik niet verder met n mischien wel heel simpele missie :N namelijk die ene van Big Smoke, wrong side of the tracks ofzo.. die met die trein, telkes opt eind staan er nog 2 of 3 op, dus volgens mij haal ik het nooit. :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

Bij deze missie moet je ervoor zorgen dat je aan de rechterkant van de rails rijdt. Als je dit niet doet en je rijd inplaats hiervan te dicht naast de trein, dan zal dat ervoor zorgen dat Big Smoke de hele tijd tegen de trein aanschiet inplaats van op de Vagos mannetjes te schieten. Nadat je een bepaald Vagos mannetje een aantal keer geraakt hebt zal deze aan de trein komen te hangen. Zodra dit gebeurt is het verstandig om dit keer wel dicht naast de trein te gaan rijden. Zo kan Big Smoke hem namelijk gemakkelijker raken en heb je minder kans dat hij zich weer optrekt aan de trein. Verder bestaan er ook nog andere manieren om deze missie wat gemakkelijker te maken, er bestaan namelijk mogelijkheden om op de trein te geraken met je moter. Hierdoor wordt het een stuk gemakkelijker om de Vagos mannetjes dood te krijgen. Om te kijken hoe dit precies in zijn werk gaat, kun je bijvoorbeeld dit filmpje eens bekijken. Mocht het nog niet lukken en je hebt San Andreas voor de PC, dan kun je altijd nog je savegame posten in het 'Savegame aanvraag' topic.

Deze uitleg is gevonden met behulp van de zoekfunctie ;)

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

Er is ook een heel mooi filmpje met trucjes, waarmee je zelf de Vagos neer kan knallen. Dit kan op superveel manieren. Bijvoorbeeld kun je ver voor de trein gaan rijden tot die tunnel, waar je afstapt en het stukje heuvel oprent. Dan ga je boven de tunnel staan en spring je op de trein wanneer die de tunnel in rijdt. Knal dan alle Vagos neer. Dit kan op nog meer manieren, maar dan moet je even het filmpje zoeken via Youtube ofzo :)

Er is ook een heel mooi filmpje met trucjes, waarmee je zelf de Vagos neer kan knallen. Dit kan op superveel manieren. Bijvoorbeeld kun je ver voor de trein gaan rijden tot die tunnel, waar je afstapt en het stukje heuvel oprent. Dan ga je boven de tunnel staan en spring je op de trein wanneer die de tunnel in rijdt. Knal dan alle Vagos neer. Dit kan op nog meer manieren, maar dan moet je even het filmpje zoeken via Youtube ofzo :)

Het filmpje dat jij bedoelt heet Very Wrong Side of the Tracks. Hier is het te vinden.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

Ik had het zelfde, je moet naast die trein rijden op een motortje en dan zit Smoke achter op en die schiet dan 3 of 4 Vago's op die trein dood, het is een kwestie van veel oefenen..

Dan lukt het je wel, groetjes: HippeEend

BTW: Suc6 :Y

Geplaatst:

Een tip is ook om bij de rails ernaast te rijden op die "linker-stuk".

Geplaatst:

Ik doe die meestal op een vrij makkelijke manier: Rij gewoon telkens een stuk voor de trein uit (niet te ver want anders is het mission failed) Dan na de tunnel gewoon naar boven over het pad rijden. Dan kom je bij die tunnel waar de trein onderdoor rijdt. Dan stap ik van mijn motor af en ga gelijk staan met de rails. En als de trein komt spring ik gewoon op de trein en schiet die mannetjes dood.

Het enige nadeel is dat je meestal een eindje terug moet lopen om Big Smoke op te halen, maar op deze manier haal ik hem altijd in 1 keer.

Veel succes

Geplaatst:

alles ontwijken van hindernisen, ook de ontploffende auto.

altijd gelijke tred met de trein proberen te houden en big smoke schiet ze zo neer.

en na een stukje op de rails over dat landelijke brugje over de trein gaan en zo wat voorsprong nemen, werkt goed !

>>> Door Dutchy3010: En dit was al lang een keer gezegd... Graag eerst het topic doorlezen voor je antwoord geeft :).<<<

Geplaatst:

Heel simpel. Zo vaak mogelijk proberen en dan komt het vanzelf! ik heb hem ook 12x gedaan maar na 12 keer lukte hij ook. Gewoon naast de trein gaan rijden en vol gas!

P.s. welkom op dit forum!

>>> Door PatrickW: Lees in het vervolg eerst de andere antwoorden voor je zelf antwoord geeft. En let ook op de mod-tag hierboven van Dutchy3010. Gaat er een lampje branden ? ;)<<<

Gewoon rustig op de rechter rails rijden ( maar wel bij de eerste wagon blijven van de trein!) en doen wat Big Smoke zegt, zoals '''neem de heuvel rechts'' ofzo.. ik had t zo gedaan en toen ik de 1ste tunnel in ging, stonden er nog maar 2 op :cab: en ik ging daarna nog steeds rustig naast de trein rijden. Als je je gaat haasten word de missie moeilijker, vind ik.. Als je van links naar rechts gaat racen, kan Big Smoke de mannetjes niet goed raken met z'n geweer en duurt t dus langer<<..

En je zal m heus nog wel is halen hoor :) Als je m opnieuw ben begonnen weet je hoe de missie is :Y

succes :cya:

Bewerkt: door caviaIIIII
Geplaatst:

Ik zie dat de boodschap niet duidelijk overkomt.. Iedereen hier praat elkaar na, en niemand geeft een toevoeging. Daarom lijkt het mij het beste om er een slotje op te gooien, alles is immers al gezegd...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...