EXIT Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 hey, ik heb hier naast mij de windows vista liggen maar voor dat ik installeer wil ik weten of ik mijn bestanden kwijt raak of niet? wie weet de oplossing Reageren
Mirrrr Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) Nou de oplossing is om een back up van al je bestanden te maken die je niet kwijt wil. Ik weet niet precies hoe het werkt met een up grade. Maar de meeste versies eisen een clean installation. Dus dat houdt in dat de c schijf geformatteerd word. Maar heb hier wel een handige FAQ voor je gevonden Klik hier Hoop dat je er wat aan hebt Bewerkt: 1 februari 2007 door Mirrrr Reageren
EXIT Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 bedankt voor die link. daar staat dat je voor games het best nog op xp blijft dus laat ik de vista hier nog wel een maandje in de schuif ligge Reageren
Robin2130 Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Je kan best een upgrade doen vanaf XP, dan blijven je bestanden behouden. Maar als je een clean installation wil, dan kan je beter eerst een backup maken Veel succes Reageren
Thundercover Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 In principe worden alleen je bestanden van Windows vervangen (als je een upgrade doet of een herinstallatie). Het is altijd verstandig om backups te maken, voordat het straks mis gaat. Zet die backups niet op dezelfde pc (bijvoorbeeld op een andere partitie) maar op een dvd-rom, andere pc of netwerkschijf. Het kan zijn dat je sommige software opnieuw moet instellen of installeren, maar dat is niet altijd zo. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.