Jump to content

Ajax - Feyenoord


Clowntje_93

Ajax - Feyenoord  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie gaat er volgens jou winnen?

    • Ajax
      26
    • Feyenoord
      11
    • Gelijkspel
      4


Recommended Posts

Ik ben fervent Ajax fan, dus ik hóóp natuurlijk

dat de Amsterdammers winnen.

Aan de andere kant, met Feyenoord weet je het nooit, dus

ik gok op een 1-0 voor Ajax.

Gelukkig hebben ze Davids nu, dus dat brengt weer

wat goeds nu Stam geschorsht is voor de wedstrijd van vandaag.

Link to comment
Delen op andere websites

De winnaar is dus 020 geworden, wat klote is voor PSV na gisteravond. Het scheelt nog maar 5 puntjes...

En als PSV zo door blijft gaan als nu, vrees ik dat we het zwaar gaan krijgen tegen Arsenal(waar ik uiteraard bij ben). 1 positief ding aan gisteravond was wel dat de sfeer zwaar goed was bij ons, we gaan de goede kant op.

Link to comment
Delen op andere websites

8) AJAX can't be stopped! 8)

Ik was er bij. Van te voren nog ff die kakkerlakken opwachten! :engel: Schitterende dag gehad.

Stoer, blikjes en vuurwerk gooien, tegen een minderheid. Bij Ajax-PSV durfden jullie ook al niks te doen toen we de trein uitkwamen. Alleen roepen: 'Kom dan'. Nou, toen voelde we ons bedreigd... :schater:

Bewerkt: door robertpsv
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
De winnaar is dus 020 geworden, wat klote is voor PSV na gisteravond. Het scheelt nog maar 5 puntjes...

En als PSV zo door blijft gaan als nu, vrees ik dat we het zwaar gaan krijgen tegen Arsenal(waar ik uiteraard bij ben). 1 positief ding aan gisteravond was wel dat de sfeer zwaar goed was bij ons, we gaan de goede kant op.

Sfeer maken als je verliest :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je je team toch aanmoedigen? En ze verloren die wedstrijd destijds pas in de 87e minuut, dus ja, toen wisten we nog niet dat we gingen verliezen. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar wij moedigen ons team aan als ze achter staan, geen Gloryhunters.

Bewerkt: door robertpsv
Link to comment
Delen op andere websites

Ajax!! :dans::klap:

>>> Door GTA-Sheep: Dat heeft niet zo erg veel toegevoegde waarde om dit te roepen. Meng je volledig in de voetbaldiscussie of niet, maar dit is gewoon spam. Graag even niet doen dus<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...